امام جمعه موقت کالپوش :

انتصاب مسوولان در دولت سیزدهم، بر ملاک شایسته سالاری است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع حسین آباد کالپوش با اشاره به آغاز فعالیت وزرای دولت سیزدهم  ،بیان کرد: انتصاب مسوولان در دولت سیزدهم، بر ملاک شایسته سالاری و به دور از هر نگاه و رویکردی باشد،تا شاهد بازگشت اعتماد جامعه باشیم.

کد خبر : 3053
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 13:59

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع حسین آباد کالپوش با اشاره به آغاز فعالیت وزرای دولت سیزدهم  ،بیان کرد: انتصاب مسوولان در دولت سیزدهم، بر ملاک شایسته سالاری و به دور از هر نگاه و رویکردی باشد،تا شاهد بازگشت اعتماد جامعه باشیم.

وی افزود: استانداران و فرماندارانی که منصوب میشوند باید با خدمت خالصانه و بی منت اعتماد آسیب دیده مردم را جبران کنند

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه  عدالت محوری موجب جلب اعتماد مردم است، افزود:  قوه قضاییه بعد از اینکه جرم محقق شد مبارزه می کند، اما قوه مجریه می بایست از وقوع جرم پیشگیری کند.

قلیان تصریح کرد: عملی کردن وعده های رییس جمهوری و وزراء در حد امکان مشروط  به همدلی ملت است که موجب برگشت اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت می شود.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با وزرای دولت سیزدهم اشاره کرد : انتصاب کارکنان در مجموعه استانداری ها و دستگاههای اجرایی از صدر تا ذیل باید از  فامیل بازی و حزب بازی که مردم از آن خیری ندیدند و موجب آسیب دیدن اعتماد عمومی شده پرهیز  و  تکرار نکنند.

امام جمعه موقت کالپوش با اشاره به اینکه غرب گرایان باید به عملکرد و نتیجه حضور آمریکا در افغانستان توجه داشته باشند، افزود:آنها باید بدانند آنچه که امروز در افغانستان می بینیم نتیجه ۲۰ سال اشغالگری ظالمانه آمریکا است که در طول این مدت حتی یک قدم برای پیشرفت این کشور برنداشتند‌.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رابطه با دولت افغانستان راهگشای  و ملاک تصمیم گیری است،بیان کرد: چگونگی نوع تعامل دولت با مردم از سوی هر دولتی که روی کار می آید
و دیگری آنکه این دولت با ایران چه طور برخورد می کند، از عوامل اساسی رابطه با دولت جدید در افغانستان است.

حجت الاسلام قلیان با بیان اینکه حضرت باقر العلوم(ع) از فرصت درگیری بین بنی امیه و بنی عباس استفاده نمود ،افزود:امام (ع) به آموزش علم پژوهان پرداخت و آثار این حرکت امام را  امروز با نگاه به حوزه و دانشگاه و رشته های تخصصی می توان یافت ، منشا ظهور و پیدایش علوم مختلف دانشمندانی هستند که در مکتب این امام به کسب دانش پرداختند است.

 وی با بیان اینکه انقلابی بودن از دوبال  تعقل و تدبیر درست و دیگری عمل جهادی تشکیل شده است، افزود: امروز صداهایی که از داخل در حمایت از دخالت نظامی و غیر نظامی  ایران در امور افغانستان شنیده می شود همان صدایی است که حضور ایران در سوریه و عراق و مقابله با داعش را محکوم می کرد و در پاسخ می گوییم اگر شما در گفتارتان صادق هستید بفرمایید گردانی را تشکیل دهید برای مبارزه در افغانستان  وما بر از شما تمام قد حمایت می کنیم خلاف آنچه که شما در مدافعین سرزمین و مبارزین با استکبار انجام دادید.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.