همزمان با هفته دولت؛

پنج طرح عمرانی بخش مرکزی میامی افتتاح شد

به گزارش میامی نیوز، احسان کاملی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: طرح های بند خاکی روستای قدس، بهسازی و آسفالت معابر روستای جودانه، ساختمان دهیاری شریف آباد، به مجتمع پل ابریشم و بوستان روستای چاه شیرین به بهره برداری رسید. وی گفت: طرح بند خاکی روستای قدس در راستای جلوگیری از سیلاب

کد خبر : 3027
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 23:07

به گزارش میامی نیوز، احسان کاملی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: طرح های بند خاکی روستای قدس، بهسازی و آسفالت معابر روستای جودانه، ساختمان دهیاری شریف آباد، به مجتمع پل ابریشم و بوستان روستای چاه شیرین به بهره برداری رسید.

وی گفت: طرح بند خاکی روستای قدس در راستای جلوگیری از سیلاب و تقویت پوشش گیاهی منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال از صندوق توسعه ملی احداث و به بهره برداری رسید.

کاملی ادامه داد: بهسازی ، زیرسازی و آسفالت معابر روستای جودانه از اعتبارات عمرانی دهیاری بصورت امانی و پیمانی به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی گفت: در این طرح جدول گذاری به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر، پیاده رو سازی ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و ۶ هزار و ۴۰۰ متر آسفالت و زیرسازی معابر این روستا با اهدای قیر رایگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد.

وی گفت: ساختمان دهیاری روستای شریف آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مساحت زیربنای ۶۵ متر مربع از دیگر طرح های افتتاحی بخش مرکزی محسوب می شود.

کاملی با اشاره به ضرورت آبرسانی به منطقه پل ابریشم، تصریح کرد: این طرح شامل اجرای حفر چاه جدید با عمق یکصد متر ، خط انتقال آب و برق ، تجهیز و راه اندازی پمپ و اتاقک سرچاهی در راستای انتقال آب شرب شیرن افتتاح شد.

وی ادامه داد: بوستان روستای چاه شیرین با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مساحت یکهزارو پانصد متر مربع از دیگر طرح های عمرانی بخش مرکزی محسوب می شود.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.