نمایشگاه «سجده بر آب» در میامی آغاز به‌کار کرد

سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با توجه به محدودیت های کرونا که امکان اعزام کاروان های راهیان نور وجود ندارد، از اقدام های ارزشمند محسوب می شود. اسماعیلی با

کد خبر : 3087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 13:20

سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با توجه به محدودیت های کرونا که امکان اعزام کاروان های راهیان نور وجود ندارد، از اقدام های ارزشمند محسوب می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این نمایشگاه که به همت رده های مختلف بسیج برپا شده است، تصریح کرد: تجهیزات نظامی، ایستگاه های نقاشی، سلامت، پاسخ به شبهات از برخی قسمت های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس از هفتم لغایت نهم مهرماه با غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری برپا شده است و در گلزارشهدای گمنام میامی فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: روایتگری ، بازخوانی عملیات والفجر ۸ ، اجرای مسابقات فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های دومین اجلاسیه شهدای به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

اسماعیلی افزود: این اجلاسیه در قالب برنامه های هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه نمایشگاه سجده بر آب یکی از برنامه های شاخص اجلاسیه در نظر گرفته‌شده است، افزود: پایگاه‌های مقاومت شهری، روستایی و اقشار بسیج در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه ضرورت دارد،تصریح کرد: ترویج روحیه ایثارگری در نسلهای جوان و نوجوان از مهمترین اهداف این اجلاس محسوب می شود.

مردم میامی در دوران دفاع مقدس ۱۴۳ شهید تقدیم انقلاب کردند.این شهرستان ۲۵۴ جانباز و ۶ آزاده دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.