طاهران پور سرپرست فرمانداری میامی شد

به گزارش پایگاه خبری میامی نیوز،سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان طی حکمی عباس طاهران پور را به عنوان سرپرست فرمانداری میامی منصوب و از خدمات احمد ملایری که سه سال در این سمت بود، قدردانی کرد. این تغییر و تحول در ادامه انتصابات دولت سیزدهم انجام شده است. مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق

کد خبر : 3198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 15:06

به گزارش پایگاه خبری میامی نیوز،سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان طی حکمی عباس طاهران پور را به عنوان سرپرست فرمانداری میامی منصوب و از خدمات احمد ملایری که سه سال در این سمت بود، قدردانی کرد. این تغییر و تحول در ادامه انتصابات دولت سیزدهم انجام شده است.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق میامی و سرپرست جدید فرمانداری هم اکنون با حضور احمد ریواده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن شهید موسوی فرمانداری میامی در حال برگزاری است.

احمد ملایری ۱۷ اسفند ماه ۹۷ به فرمانداری میامی منصوب و جایگزین محمد مهدی کریمی شد. از مهمترین چالش‌های پیش روی او در این سمت ماجرای رانش زمین در کالپوش بود که متأسفانه بعد از سه سال هنوز مدیریت نشده و مشکلات مردم پا برجاست.

طاهران پور معاون فرماندار میامی بود و از امروز به سمت فرمانداری منصوب می‌شود.

دوران حضور ملایری در میامی با انتقادات بسیاری همراه بود و بسیاری کارشناسان هیچ عملکرد مثبتی را در کارنامه وی از لحاظ اشتغال، سرمایه گذاری، تولید، تحرک مثبت و… نمی‌بینند و حتی قرارگیری میامی در بین ۳۱ شهرستان محروم کشور و اختصاص اعتبارات ویژه نیز در زمان فرمانداری پیش از ملایری رخ داده است.

از دیگر چالش‌های طاهران پور پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات فراوان واحدهای تولیدی، معدنی و… در میامی است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.