مدیرکل شرکت غله استان سمنان :

نانوایی های میامی دو برابر ظرفیت شهرستان است

میامی نیوز_مدیر کل شرکت غله استان با نگاه استانی خود به محروم ترین نقطه استان،نظر داد که نانوایی های شهرستان میامی دوبرابر ظرفیت شهرستان هستند!! به گزارش میامی نیوز،محمد باقر منوچهری ، در حاشیه نشست کارگروه آرد و نان شهرستان میامی با بیان اینکه نانوایان استان سمنان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند از سامانه آرد

کد خبر : 3179
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 13:18

میامی نیوز_مدیر کل شرکت غله استان با نگاه استانی خود به محروم ترین نقطه استان،نظر داد که نانوایی های شهرستان میامی دوبرابر ظرفیت شهرستان هستند!!

به گزارش میامی نیوز،محمد باقر منوچهری ، در حاشیه نشست کارگروه آرد و نان شهرستان میامی با بیان اینکه نانوایان استان سمنان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند از سامانه آرد و نان کشور، سهمیه آرد مورد نیازشان در ماه فروردین را خریداری کنند، تاکید کرد: آرد مازاد برای روستاهای مهاجر پذیر و روستاهایی که در مجاورت معادن قرار دارند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها در نوروز سهمیه کشیک خواهند داشت، افزود: نانوایان بدون هماهنگی و خودسرانه اجازه تعطیلی نانوایی را ندارند.

مدیرکل شرکت غله استان سمنان با بیان اینکه تعداد ۷۵ نانوایی در گستره شهرستان میامی وجود دارد که این مقدار دوبرابر ظرفیت این شهرستان است، تاکید کرد: اختصاص سهمیه نانوایی بر اساس سرانه جمعیت است لیکن ایجاد نانوایی جدید در شهرستان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین صدور مجوز جدید در شهرستان توجیه نخواهد داشت.

منوچهری درباره تأمین آرد مناطق روستایی نیز، ابراز کرد: سهمیه آرد مناطق صعب‌العبور یک ماهه و به صورت یک جا خریداری و حمل خواهد شد که از این بابت هم مشکل و نگرانی در استان وجود ندارد.

اما یک سوال باقی است شهرستان میامی که درمسیر تردد زائرین امام رضا(ع)قرارگرفته است وروزانه زائرین زیادی از این شهرستان عبور میکنند آیا از سهمیه مردم نجیب شهرستان استفاده نمیکنند؟

حرفهای نسنجیده یک مدیر وتدبیر نگاه استانی به شهرستان امیدواریم رفع شود.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.