چرایی تعطیل‌شدن مجموعه استخر سرپوشیده میامی، یکماه پس از افتتاح

به گزارش میامی نیوز، پس از سال‌ها با افتتاح تنها استخر سرپوشیده میامی در دهه مبارک فجر امسال با حضور مسوولان استان سمنان بارقه های امید برای جوانان و نوجوانان این منطقه به وجود آمد. استخر سرپوشیده فجر زمانی افتتاح شد که به علت شیوع کرونا استخرهای دیگر شهرستان های همجوار نیز بسته بود. گزارش

کد خبر : 3194
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 12:45

به گزارش میامی نیوز، پس از سال‌ها با افتتاح تنها استخر سرپوشیده میامی در دهه مبارک فجر امسال با حضور مسوولان استان سمنان بارقه های امید برای جوانان و نوجوانان این منطقه به وجود آمد.

استخر سرپوشیده فجر زمانی افتتاح شد که به علت شیوع کرونا استخرهای دیگر شهرستان های همجوار نیز بسته بود.

گزارش آبان ماه امسال خبرنگار ما مبنی بر «انشعاب گاز سدی برای افتتاح استخر میامی» توسط معاون مهندسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان منعکس شده بود ولی با تصمیم و تاکیدهای مدیران استانی و شهرستانی این مجموعه افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی روز دوشنبه در گفت وگو با میامی نیوز، افزود: تایید و  انشعاب گاز این مجموعه باید از طریق شرکت گاز استان انجام می شد که تاکنون محقق نشده است.

محمدمهدی اسماعیلی ابراز داشت: با پیگیری ها در شهرستان میامی و سطح استان سمنان و اعلام مساعدت، امیدواریم قبل از سال جدید در صورت تایید ستاد مقابله با بیماری کرونا، این مجموعه آغاز به کار کند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی ادامه داد: افتتاح و راه اندازی این مجموعه از دغدغه های سپاه پاسداران است و در روزهای آینده مشکل انشعاب گاز حل خواهد شد.

هماهنگی‌های استانی برای بازگشایی استخر میامی

فرماندار میامی نیز با اشاره به اینکه پیگیری های متعددی برای رفع مشکلات این مجموعه شده، افزود: هماهنگی لازم با مدیران استانی برای رفع مشکل گاز این مجموعه انجام شد.

احمد ملایری ادامه داد: تامین آب و گاز این مجموعه از سال‌های گذشته در دستور کار بود و برخی اقدامات انجام شد.

ملایری ابراز داشت: سعی و تلاش مسوولان بر بازگشایی و راه اندازی این مجموعه است  که با وعده های داده شده طی روزهای آینده راه اندازی می شود.

میامی شرقی ترین شهرستان استان سمنان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور شناخته شده و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر دارد که با وجود گذشت حدود یک دهه از شهرستان شدن، همچنان از بسیاری از زیرساخت های لازم توسعه ای و تفریحی لازم محروم است.

یکی از طرح هایی که شهروندان میامی بر تکمیل و بهره برداری آن تاکید داشتند مجموعه استخر سرپوشیده فجر بود.

 پس از حدود هشت سال که بهره برداری از استخر میامی با وعده های بی عمل گذشت، این مجموعه در دهه فجر امسال افتتاح شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.