خبرنگار: محمد آقائی

تعطیلی خود پردازهای میامی در تعطیلات نوروز!

به گزارش میامی نیوز، درمیامی،خودپردازها هم تعطیل هستند با توجه به تعطیلی ایام نوروز وعدم پیگیری بانکهایی که مسئول غیر بومی درمیامی دارد،علاوه بر بانکها،خودپردازها هم به دلیل خالی بودن وجه نقد خود تعطیل شده اند. مردم می‌گویند عابر بانک‌های خالی از وجه نقد دراین چند روز تعطیلی ایام نوروز از دغدغه‌های آنها بوده تا

کد خبر : 3217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 21:42

به گزارش میامی نیوز، درمیامی،خودپردازها هم تعطیل هستند با توجه به تعطیلی ایام نوروز وعدم پیگیری بانکهایی که مسئول غیر بومی درمیامی دارد،علاوه بر بانکها،خودپردازها هم به دلیل خالی بودن وجه نقد خود تعطیل شده اند.

مردم می‌گویند عابر بانک‌های خالی از وجه نقد دراین چند روز تعطیلی ایام نوروز از دغدغه‌های آنها بوده تا جایی که در مواردی مجبور شده‌اند برای دریافت پول مورد نیاز خود به چندین خودپرداز سر بزنند اما باز هم پول نقد دریافت نکردند.


مشاهدات و بررسی های میدانی از وضعیت ارائه خدمات بانکی و پُر کردن دستگاه های خودپرداز از اسکناس در ایام تعطیلات که یکی از ابتدایی ترین و بدیهی ترین خدمات مورد نیاز مردم است، حاکی از این بود که بانک ها نتوانستند چندان به این نیاز ابتدایی مردم پاسخ مثبت دهند و در اکثر موارد دستگاه های عابر بانک خالی از اسکناس بودند.خالی ماندن بسیاری از عابر بانک ها از اسکناس باعث شده است که مردم برای دریافت وجوه مورد نظر خود بین عابر بانک های مختلف شهرسرگردان و بلاتکلیف باشند.

شاید یکی از مهم ترین دلایل این انتقاد به عدم سکونت مسئولین بانکها در شهرستان برگردد.درشهر میامی بانکهایی هستند که حتی از یک نیروی بومی ویا ساکن استفاده نمیکنند درحالی که در برخی از همین بانکها نیرویهای متعهد ودلسوزی وجود دارد که از ظرفیت آنها دراین ایام استفاده نشده است.ومیتوان بهتر استفاده کرد.
لازم بذکر است بانک ها تنها مجاز هستند که ۲.۵ درصد تراکنش ناموفق داشته باشند حال مشخص نیست بانک هایی که خودپردازهای خود را بدون اسکناس نگه داشته و مرتبا با درخواست مردم برای دریافت وجه مواجه شده اند، چگونه جریمه خواهند شد؟

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.