برگزاری بزرگترین گردهمایی بزرگ تشکل‌های دینی دراستان

به گزارش میامی نیوز،حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در نشست خبری بعد از ظهر سه شنبه خود با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته تبلیغ دینی، با بیان اینکه هر روز از هفته تبلیغ با یک مأموریت از سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده است، تاکید

کد خبر : 3342
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 21:30

به گزارش میامی نیوز،حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در نشست خبری بعد از ظهر سه شنبه خود با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت هفته تبلیغ دینی، با بیان اینکه هر روز از هفته تبلیغ با یک مأموریت از سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده است، تاکید کرد: برنامه‌های هفته تبلیغ بر طبق نامگذاری ایام هفته در هشت شهرستان استان سمنان با حضور مبلغان، تشکل‌های دینی و مذهبی و مردم و روحانیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز در نخستین روز هفته تبلیغ دینی موسوم به تبلیغ و قرآن محوری است، افزود: مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی و فعالان قرآنی برای چهارمین بار در سراسر استان به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد و برای روز چهارشنبه که موسوم به تبلیغ و آسیب‌های اجتماعی است نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

ایجاد ۸ پایگاه مبارزه با آسیب اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هشت پایگاه اجتماعی در نقاط آسیب پذیر شهری سراسر استان وجود دارد، بیان کرد: شش مورد از این زیرساخت‌ها در شهرستان سمنان، یک مورد در دامغان و یک مورد در شاهرود است که امیدواریم این اماکن به ۱۵ مورد در سال جاری افزایش یابد که بتوانیم به صورت اختصاصی‌تر به مسائل و آسیب‌های اجتماعی بپردازیم.

عبدالهی با بیان اینکه محوریت اجرای طرح‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد و حسینیه‌های استان سمنان خواهند بود، گفت: روز بیست و ششم خردادماه موسوم به تبلیغ، مسجد و روحانیت است که در این روز شبکه تبلیغی با حضور مبلغان شاخص استان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان خواهند رفت و جامعه وعاظ نیز که اساس نامه آن تهیه شده، رسماً تأسیس می‌شود.

وی با بیان اینکه روز بیست و هفتم خرداد ماه به نام تبلیغ و نهاد امامت جمعه نامگذاری شده است، ابراز داشت: رؤسای دفاتر و ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان طی این روز در نمازجمعه شرکت کرده و گزارش عملکردی را نیز به مردم ارائه خواهند کرد.

نخستین کلینیک فرق و مذاهب در استان سمنان تاسیس می‌شود

راه اندازی کلینیک مهدا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه روز بیست و هشتم خرداد ماه روز تبلیغ و آرمان ظهور نامگذاری شده است، گفت: در این روز استان سمنان میزبان مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی است تا شاهد تأسیس کلینیک فرق و مذاهب را در شهر سمنان داشته باشیم که کار ویژه آن مشاوره تخصصی به آسیب دیدگان حوزه فرق و مذاهب خواهد بود.

عبدالهی با بیان اینکه روز یکشنبه بیست و نهم خرداد ماه به نام تبلیغ و مؤسسات فرهنگی و تبلیغی نامگذاری شده است، افزود: در این روز با همراهی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی برنامه‌هایی را خواهیم داشت تا جهشی در حوزه فعالیت‌های این حوزه ایجاد شود و دو شنبه سی‌ام خرداد ماه به نام تبلیغ، زن و خانواده نیز برنامه‌های مرتبط با خودش را خواهد داشت.

وی افزود: ما در مجموعه تبلیغات اسلامی استان سمنان شاهد راه اندازی کلینیک تخصصی در حوزه خانواده طراحی کرده‌ایم که از این هفته در شهرستان شاهرود تأسیس خواهد شد و امیدواریم که این در آینده نزدیک به یک شبکه در سراسر استان بدل شود که نام آن نیز «مهدا» است و در حوزه تخصصی ازدواج، مددکاری اجتماعی، خانواده و تسهیل واسطه‌گری ازدواج و پایین آوردن سن ازدواج خواهد بود.

گردهمایی بزرگ تشکل‌های دینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: آخرین روز هفته تبلیغ دینی نیز به نام تبلیغ و هیئت خواهد بود که بزرگترین برنامه هفته تبلیغ دینی در سراسر استان در این روز برگزار خواهد شد.

عبدالهی بیان کرد: ۵۰۰ نفر از فعالان عرصه هیئات مذهبی در سراسر استان سمنان جمع می‌شوند و معاون تبلیغ و فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شهمیرزاد مهمان جامعه تبلیغی استان خواهند بود.

وی همچنین گفت: مسئول بسیج مداحان کل کشور و مسئول جامعه ایمانی مشعر و هیئات مذهبی وابسته به بنیاد خاتم الاوصیاء سپاه نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

جاذبه ها

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.