دسته‌بندی نشده
۰ نظر

مدیرکل نگهداری غله استان سمنان :

کشت ۳۸ درصد گندم استان سمنان در میامی/ تولید ۴۳ هزار تن برآورد شد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، محمد باقر منوچهری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برداشت غلات و دانه‌های روغنی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۳۸ درصد گندم استان سمنان در شهرستان میامی کشت می‌شود، ابراز داشت: از این نظر میامی رتبه اول را در استان دارد. وی ضمن بیان اینکه

کد خبر : 3323
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 11:26

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، محمد باقر منوچهری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برداشت غلات و دانه‌های روغنی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ۳۸ درصد گندم استان سمنان در شهرستان میامی کشت می‌شود، ابراز داشت: از این نظر میامی رتبه اول را در استان دارد.

وی ضمن بیان اینکه طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی تولید گندم شهرستان میامی ۴۳ هزار و ۱۲۶ تن برآورد شده است، افزود: امیدواریم که این مقدار برداشت گندم صورت گیرد تا ذخیره خوبی برای تأمین نان استان داشته باشیم.

مدیرکل اداره نگهداری غله استان سمنان با بیان اینکه برای جذب حداکثری گندم کشاورزان و پرداخت به موقع بهای آن می‌کوشیم، ابراز داشت: مراکز خرید شهرستان رصد و آمادگی‌های لازم در مناطق مختلف فرومد و کالپوش و دیگر نقاط شهرستان برای تحویل گندم انجام شده است.

منوچهری ضمن بیان اینکه پنج مرکز تحویل گندم برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده است، تصریح کر: علاوه بر آن دو مرکز خرید شرکت غله در کالپوش و نردین برای ترانزیت مستقیم فعال است.

وی با بیان اینکه پراکندگی مراکز مناسب است، افزود: برنامه ریزی شده که بلافاصله بعد از برداشت گندم‌ها به انبارهای بلند مدت منتقل شود و کشاورزان با مشکلی روبرو نخواهند شد.

مدیر کل اداره نگهداری غله استان سمنان با بیان اینکه طی سال زراعی گذشته از ۴۲ هزار ۷۵۵ تن گندم خریداری شده در استان سمنان مقدار ۱۶ هزار و ۳۹۸ تن در حوزه شهرستان میامی خریداری شده است، ابراز داشت: سال گذشته در پرداخت بهای گندم به کشاورزان تأخیر چندانی نداشتیم و منابع از سوی بانک مرکزی و سازمان مدیریت تأمین شده بود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.