سرپرست فرمانداری میامی :

سرپرست فرمانداری میامی: پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیاز به تلاش مداوم دارد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، عباس طاهرانپور روز چهارشنبه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در همایش پیشگیری از اعتیاد که در سرسرای اجتماعات معلم میامی برگزار شد، افزود: دغدغه مبارزه با اعتیاد وظیفه همگانی است چرا که آسیب‌های اجتماعی اعتیاد تاثیر بسزایی بر عملکرد جامعه دارد. وی

کد خبر : 3367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 19:49

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، عباس طاهرانپور روز چهارشنبه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در همایش پیشگیری از اعتیاد که در سرسرای اجتماعات معلم میامی برگزار شد، افزود: دغدغه مبارزه با اعتیاد وظیفه همگانی است چرا که آسیب‌های اجتماعی اعتیاد تاثیر بسزایی بر عملکرد جامعه دارد. 
وی با بیان اینکه اعتیاد درآمدهای یک خانواده را کاهش داده و آرامش را نیز  تحت تاثیر قرار می‌دهد، ابراز داشت: این بلای خانمان‌سوز حتی با معتاد شدن یکی از اعضای خانواده موجب متلاشی شدن و تخریب این  نهاد می‌گردد.

سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به اینکه ضرورت شناخت افراد به عنوان دوست یا همسر اولویت اول را در داشتن یک زندگی سالم دارد، اظهار داشت: دشمن جوانان و نوجوانان ایرانی را مورد هدف قرار داده و باید برای مقابله با هجمه‌های مختلف تلاش کرد.

طاهرانپور با بیان اینکه ایجاد محیط زندگی سالم با آموزش تحقق می‌یابد، افزود: کسانی که مواد مخدر  را کنار می گذارند دارای اراده‌های قوی و استوار در جهت بهبود کیفیت زندگی هستند. 
وی آماده کردن فضای جامعه برای این افراد به عنوان یک فرد سالم، را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و گفت: با حمایت‌ها، پشتیبانی و ارائه خدمات متنوع در قالب انجمن خَیران می‌توان گام بزرگی برای این قشر از جامعه برداشت.
سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه حرفه آموزی معتادان باید در اولویت برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گیرد، ابراز داشت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی به بهبود یافتگان مواد مخدر، گام برداشتن در رفع مسائل و مشکلات موجود افراد، بسترسازی زمینه‌های تفریح سالم و بانشاط ضرورت دارد.
طاهرانپور اظهار داشت: برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.