خطیب نماز جمعه میامی :

ائمه جمعه در نماز جمعه خطابه انقلابی گری داشته باشند

به گزارش خبرنگار میامی نیوز  ، حجت الاسلامفاطمی نیا ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در حسینیه اعظم میامی ،با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و عزاداری شهادت امام حسین (ع) بیان کرد: ما هرچه دارید از محرم و صفر است و مجالس امام حسین (ع)را باید پرشور و همراه با

کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : جمعه 14 مرداد 1401 - 14:10

به گزارش خبرنگار میامی نیوز  ، حجت الاسلام
فاطمی نیا ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در حسینیه اعظم میامی ،با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و عزاداری شهادت امام حسین (ع) بیان کرد: ما هرچه دارید از محرم و صفر است و مجالس امام حسین (ع)را باید پرشور و همراه با شعور حسینی برگزار کرد.

وی افزود:مظلومیت امام حسین (ع)بر دوست و دشمن ثابت شده است و اوج مظلومیت سید الشهدا (ع) فدا کردن کودک شیرخواره در حادثه کربلا می باشد.

خطیب نماز جمعه میامی افزود:با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ائمه جمعه بیان کرد: امام جمعه باید تمام هفته در گره گشایی مردم حضور داشته باشد و رفتار پدرانه با مردم داشته باشد.

فاطمی نیا گفت:ارتباط مستمر مردم با امام جمعه مورد تاکید است و با جوانان و گروه های پرشمار جوانان ارتباط داشته باشد و برای جذب مخاطب تلاش کند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان تصریح کرد:امام جمعه در نماز جمعه خطابه انقلابی گری داشته باشد و باید بعنوان سخنگوی انقلاب اسلامی در هر شهری مطالب انقلابی و همچنین پاسخگویی به شبهات اهتمام ویژه ای داشته باشد و در واقع ائمه جمعه باید جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه میامی در ادامه با اشاره به اینکه زندگی انسان باید بر مدار تقوا باشد،افزود: اندیشه و فکر و عمل انسان با محوریت تقوا باشد و گوهر وجود انسان رسیدن به کمال انسانیت است و این کمال با تقوای الهی رقم خواهد خورد.

فاطمی نیا با اشاره به ضرورت حفظ آبروی مومن، بیان کرد: تقوای الهی زمینه ساز حفظ آبروی مومن است و در روایات هم تاکید شده است آبروی مومن از عرش خدا هم بالاتر است.

وی گفت:اگر می خواهید ایمان یک نفر را بررسی کنید به وفای عهد،ادای امانت و صدق در گفتار نگاه کنید و این نشان از جایگاه ویژه امانت و صداقت در شاخصه های مومن بودن می باشد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.