دادستان عمومی و انقلاب میامی:

طرح برخورد با موتورسواران متخلف آغاز شد

فرشید صفدری روز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: اعمال قانون، جریمه و انتقال به پارکینگ در انتظار موتورسواران متخلف است. وی ضمن تقدیر از زحمات پلیس راهور، ابراز داشت: ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان، نداشتن گواهی‌نامه، همراه نداشتن مدارک شناسایی، حرکت در جهت مخالف خیابان‌ها، حرکت در پیاده‌رو، نداشتن پلاک،

کد خبر : 3483
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 12:13

فرشید صفدری روز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: اعمال قانون، جریمه و انتقال به پارکینگ در انتظار موتورسواران متخلف است.

وی ضمن تقدیر از زحمات پلیس راهور، ابراز داشت: ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان، نداشتن گواهی‌نامه، همراه نداشتن مدارک شناسایی، حرکت در جهت مخالف خیابان‌ها، حرکت در پیاده‌رو، نداشتن پلاک، نداشتن کلاه ایمنی، مخدوش بودن یا تاشدگی پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز و تک‌ چرخ زدن، از جمله مواردی است که اعمال قانون، توقیف و انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ را در پی دارد.
دادستان عمومی و انقلاب میامی اظهار داشت: انجام حرکات مخاطره آمیز، ورود به داخل بوستان‌ها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، همراه نداشتن مدرک هویتی و بیمه نامه به لحاظ قانونی تخلف است و با موتورسواران متخلف برخورد می‌شود.
صفدری ادامه داد: جامعه هدف در این طرح، جوانان و نوجوانان هستند که اغلب بدون داشتن و اخذ گواهینامه اقدام به رانندگی و انجام حرکات مخاطره آمیز نظیر تک چرخ، لایی کشیدن، عبور از پیاده رو، عبور از چراغ قرمز و حرکت در خلاف جهت خودروها می‌کنند.
به گفته وی، تذکر و آموزش خانواده‌ها به جوانان و خرید کلاه ایمنی قبل از خرید موتورسیکلت از مهمترین ضرورت‌ها است.
به گزارش میامی نیوز ، طرح برخورد با موتورسواران متخلف هرساله از سوی پلیس راهور اجرا می شود و با توجه به اینکه بیشتر موتورسیکلت سواران از قشر جوان هستند، آسیب به نیروی جوان و سرمایه‌ای بسیار سخت است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.