رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی:

فعالیت ۹۹ مسجد در سطح شهرستان میامی/حضور ۳۳ روحانی موقت و دائم در مساجد

حجت الاسلام داود منصوری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد ،بیان کرد: مساجد از همان ابتدای نبوت پیامبر خاتم یک قرارگاه عبادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی بوده است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مساجد به قرارگاه اولیه زمان بعثت بازگشته اند

کد خبر : 3492
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 - 19:54

حجت الاسلام داود منصوری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد ،بیان کرد: مساجد از همان ابتدای نبوت پیامبر خاتم یک قرارگاه عبادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی بوده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مساجد به قرارگاه اولیه زمان بعثت بازگشته اند و امروزه دشمنان از وجود چنین قرارگاهی در هراس بوده و سعی در کم فروغ نشان دادن چراغ مساجد دارند.


وی افزود: مساجد باید از تک بعدی و تک رایی خارج و تمام فعالیت های مساجد باید مطابق با اصول انقلاب باشد و منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب تبدیل به قرارگاهی برای حل مشکلات شبهات و مطالبه گری گردد.


منصوری در ادامه با اشاره به فعالیت ۹۹ مسجد در سطح شهرستان میامی، تصریح کرد:۲۳ مسجد به صورت فعال ضمن اقامه نماز به برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی  نیز می پردازند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی با بیان اینکه ۱۳ روحانی دائم در سطح شهرستان میامی فعالیت دارند،افزود:۲۰ روحانی موقت در ایام و مناسبت های مختلف در شهرستان به فعالیت می پردازند.


وی همچنین به وجود مساجد تاریخی در سطح شهرستان میامی ،گفت:مسجد آقایان میامی، مسجد جامع فرومد، مسجد جامع عباس آباد و مسجد جامع نردین، مسجد جامع نامنیک و مسجد حضرت ابالفضل(ع) نردین از مساجد قدیمی شهرستان می باشند.


منصوری افزود: مسجد جامع میامی مسجد امام حسن مجتبی(ع) و مساجد جامع رضوان و نردین از مساجد فعال شهرستان می باشند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی بیان کرد: در روز جهانی مسجد بازدید و سرکشی از مساجد شهرستان تجلیل از خادمین و هیات امنا و روحانیون مساجد را در برنامه داریم.


وی گفت:تعمیر خانه عالم حسین آباد کالپوش، بازسازی حیاط خانه عالم کلاته اسد، اهدایی یک قطعه زمین در روستای نامنیک از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.