مدیران مکلفند در هفته دولت در ارتباط با رسانه‌ها، دستاوردها را تبیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای اخلاق است و سرمایه اجتماعی از مسیر اطلاع‌رسانی درست می‌گذرد گفت: مدیران مکلف هستند در هفته دولت با رسانه‌ها ارتباط بگیرند و دستاوردها را تبیین کنند.

کد خبر : 3418
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 7:33

به گزارش میامی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، احمد ریواده شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان سمنان در شهمیرزاد تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان تبیین می‌دانند که عرصه جنگ تبیینی، در حوزه شناختی است و ما چند برابر همه کشورها در معرض هجمه و جنگ رسانه‌ای قرار داریم.

وی، مطالبه‌گری را مهمترین وظیفه خبرنگاران دانست و گفت: در آیین گرامی‌داشت روز خبرنگار موضوع حمایت از خبرنگاران توسط استاندار مطرح شد که پیگیری می‌شود.

ریواده با بیان اینکه ارتباط صمیمانه ادارات با رسانه ها بسیار اهمیت دارد گفت: مولفه سرمایه اجتماعی، اعتماد، مشارکت مردم و اجماع آنان با مدیران رویکرد دولت سیزدهم است که به این منظور باید از بسترهای متنوع اطلاع‌رسانی استفاده شود. 

وی، راهبرد اساسی دولت سیزدهم را امید آفرینی اثرگذار در اجتماع با وجود تلخی‌ها و مشکلات بیان کرد و خاطرنشان کرد: مسائل مردم مسائل دولت است و مطالبه‌گری باید منصفانه باشد و به گونه ای مطرح شود که  زمینه تحقق آن نیز فراهم باشد.

ریواده با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، مشکلاتی در حوزه بهداشت، مدیریت کرونا و کم‌آبی مطرح و اقداماتی انجام شد گفت: این اقدامات نیازمند اطلاع‌رسانی است و دسترسی خبرنگاران با میدران باید تسهیل شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از پیگیری و حل و فصل شکایت از خبرنگاران توسط استاندار سمنان و متذکر شد: فقط یک مورد خاص به دلایل مشخص به تعطیلی رسانه انجامید و اینکه مدیران از مصوبات شورای اطلاع رسانی پیروی نمی‌کنند روایت درستی نیست. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در عین حال مصوبات شورای اطلاع‌رسانی را لازم الاجر دانست و گفت: این مصوبات همواره پیگیری می‌شود.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان سمنان در مجتمع فرهنگی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.