سرپرست فرمانداری میامی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت مردمی است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، عباس طاهرانپور روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت و حفاظت از مکان‌ها که در سالن جلسات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری برگزار شد، افزود: آموزش به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری باید در اولویت قرار گیرد.وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی گامی مهم در راستای

کد خبر : 3473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 8:26

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، عباس طاهرانپور روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت و حفاظت از مکان‌ها که در سالن جلسات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری برگزار شد، افزود: آموزش به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری باید در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی گامی مهم در راستای پیشگیری از وقوع جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان در بحث حفاظت از اموال عمومی و خصوصی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای پیشگیری از وقوع سرقت ضرورت دارد.
سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای کاهش سرقت صورت پذیرد ، اظهارداشت: میامی یکی از امن‌ترین شهرهای استان سمنان است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، مشارکت مردم و نیروی انتظامی شهرستانی امنیت پاسدار همچنان برقرار باشد.
طاهرانپور ضمن تقدیر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی این شهرستان در کشف مواد مخدر، ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان با تلاش و هوشیاری عملکرد خوبی داشته و انتظار می‌رود دستگاه‌ها با عمل به وظایف و اقدام‌های پیشگیرانه برای نظم و امنیت بیشتر تلاش کنند.
سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه جلوگیری و کاهش سرقت اموال و احشام از دغدغه‌های اصلی مردم است، افزود: تجهیز اداراه‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی به سامانه دوربین مدار بسته ضرورت دارد.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.