سرپرست فرمانداری شهرستان میامی :

شهرستان میامی ۲ موکب در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، عباس طاهرانپور صبح در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان میامی ضمن تاکید به دستگاه‌های اجرایی شهرستان به اهمیت پیاده روی اربعین به تمامی دستگاهها ماموریت خدمت رسانی با تمام توان و ظرفیت را خواستار شد. سرپرست فرمانداری شهرستان میامی بیان کرد: کشور عراق به عنوان کشور دوست و برادر در،اربام

کد خبر : 3516
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 14:02

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، عباس طاهرانپور صبح در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان میامی ضمن تاکید به دستگاه‌های اجرایی شهرستان به اهمیت پیاده روی اربعین به تمامی دستگاهها ماموریت خدمت رسانی با تمام توان و ظرفیت را خواستار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی بیان کرد: کشور عراق به عنوان کشور دوست و برادر در،اربام اربعین به بهترین شکل ممکن میزبان سیل عزاداران حسینی می باشد و این نشان از عشق واقعی به دستگاه حضرت سیدالشهدا امام شهیدان می باشد.

وی تصریح کرد: کشور عراق همه ساله میزبان سیل عظیمی از زائران حسینی است و این سفر پیاده روی که سرتاسر دلدادگی است در کل جهان زبانزد خاص و عام می باشد.

طاهران پور افزود:شهرستان میامی در این رخداد عظیم فرهنگی دارای دو موکب می باشد که یکی در مرز مهران و دیگری در کشور عراق به زائران خدمت رسانی می نماید که امیدواریم مردم فهیم شهرستان با کمک های مادی و معنوی در امر خدمت رسانی این دو موکب را یاری نمایند و با همکاری در این اتفاق عظیم  از ثواب خدمت رسانی به عاشقان کربلا بهره مند شویم.

جاذبه ها

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.