امام جمعه موقت میامی :

مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی قابل حل است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام علی اکبر سایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم میامی، افزود: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم دغدغه حل مشکلات را دارد. وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: باید جهانیان بدانند که اعتماد به آمریکا نتیجه شومی در پی دارد

کد خبر : 3487
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 - 15:46

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام علی اکبر سایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم میامی، افزود: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم دغدغه حل مشکلات را دارد.

وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: باید جهانیان بدانند که اعتماد به آمریکا نتیجه شومی در پی دارد و از دیرباز تاکنون آنان فقط به فکر منافع خود بودند.
سایری با بیان اینکه بومی‌سازی دنیای مجازی یکی از مولفه‌های مهم در استقلال فرهنگی محسوب می‌شود، ابراز داشت: اگر از فضای مجازی درست استفاده نشود، همه تفکرات را ریشه کن می‌کند و به همین دلیل باید تمام شبکه‌های اجتماعی و ملی بومی‌سازی شوند.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به روز جهانی مسجد، تصریح کرد: امروز دشمن با نفوذ خود در صدد خالی کردن مسجدها از مردم است، مساجدی که محل دادرسی، خدمت، اعزام رزمندگان و رویدادهای مهم ملی و مذهبی بود امروز هم باید از حضور جوانان انقلابی و باانگیزه سرشار باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت صنعت دفاعی و موشکی ایران نسبت به قبل رشد و توسعه یافته است، اظهار داشت: با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری و استفاده از توان مختلف دفاعی و ظرفیت نیروهای بومی این فناوری تحقق یافت.
سایری ابراز داشت: عدالت محوری از جمله اقدام‌هایی است که باید کارگزاران دولت سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه موقت میامی با بیان اینکه اعتماد به غرب بزرگترین آسیب محسوب می‌شود، تصریح کرد: با روحیه انقلابی و جهادی می‌توان شاهد نتایج بهتری در حوزه مذاکرات بود.
به گفته وی، اعتماد به غرب نتیجه‌ای جز نابودی ندارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.