مدیر توزیع برق میامی:

۱۳۳ میلیارد ریال برای توسعه تاسیسات و برق‌رسانی میامی طی یکسال هزینه شد

به گزارش میامی نیوز، عباس ربیعی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ساخت پنج هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال انجام شد. وی اظهار داشت: توسعه ۱۶ هزار و ۷۴۴ متر شبکه فشار

کد خبر : 3513
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 8:24

به گزارش میامی نیوز، عباس ربیعی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ساخت پنج هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال انجام شد.

وی اظهار داشت: توسعه ۱۶ هزار و ۷۴۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ شبکه ۲۰ کیلوولت و تأمین برق متقاضیان کشاورزی، صنعتی، عمومی و خدماتی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از جمله اقدام‌های انجام شده طی یک سال گذشته به شمار می‌رود.

ربیعی از نصب و اصلاح ۶۳ ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان خبر داد و افزود: این ایستگاه‌های هوایی مربوط به چاه‌های کشاورزی، دامداری، ایستگاه پمپاژ ثانویه، گلخانه، شرکت‌های صنعتی و جایگاه سوخت و همچنین نصب ۵۶ دستگاه تابلوی لوازم اندازه‌گیری قابل قطع از راه دور مشترکان کشاورزی با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی با بیان اینکه در این بازه زمانی بهینه‌سازی ۵۶ هزار و ۹۲۸ متر شبکه نیز انجام شد، ابراز داشت: این بهینه‌سازی شامل اصلاح پنج هزار و ۵۵۸ متر خط ۲۰ کیلوولت، بهسازی ۴۷ هزار و ۸۷۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۵ روستای شهرستان با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و همچنین بهینه‌سازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر میامی و رضوان، از دیگر اقدام‌های این مدیریت محسوب می‌شود.

افتتاح ۶ طرح برق‌رسانی هفته دولت در شهرستان میامی

ربیعی با بیان اینکه ۶ طرح عمرانی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود، اظهار داشت: به منظور بهره‌برداری از این طرح‌ها، مبلغ ۵۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال هزینه شد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه‌های توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق و هوشمندسازی شبکه‌ها با نصب کنتور فهام، درهفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی ۱۶ هزار و ۹۱۳ متر شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای محمدآباد، جودانه، قوشه، کرنگ و حسین آباد کالپوش و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۵ میلیـارد و ۹۵۲ میلیـون ریال افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: طرح بهینه‌سازی شبکه و جا به جایی پست عمومی روستاهای محمدآباد و جودانه به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال، از جمله طرح‌های افتتاحی به شمار می‌رود.

ربیعی با بیان اینکه طرح ساخت شبکه روشنایی معابر خیابان مزار روستاهای عباس آباد و نردین با هزینه پنج میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: طرح هوشمندسازی شبکه با نصب هشت دستگاه تابلو لوازم اندازه‌گیری و یک دستگاه سکسیونر قطع از راه دور با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی هستند که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی ادامه داد: طرح برقراری یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۶۰ کیلوولت آمپر و تقویت ۲ دستگاه پست هوایی به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر جهت تأمین برق متقاضیان صنعتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح ساخت شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق ساختمان فرمانداری از جمله طرح آماده بهره‌برداری به شمار می‌رود.

شهرستان میامی از ۲ بخش مرکزی و کالپوش تشکیل شده و با حدود ۴٠ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.