خطیب نماز جمعه میامی :

امیدآفرینی رویکرد اصلی دولت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام علی غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم شهر میامی، افزود: رهبر معظم انقلاب بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و باید در این راستا تلاش بیشتری کرد.وی با بیان اینکه هفته دولت یک رویداد بی نظیر برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است،

کد خبر : 3570
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 17:51

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام علی غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم شهر میامی، افزود: رهبر معظم انقلاب بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و باید در این راستا تلاش بیشتری کرد.
وی با بیان اینکه هفته دولت یک رویداد بی نظیر برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، ابراز داشت: مدیران باید خط مشی و سیره شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه موقت میامی ادامه داد: مدیران به دنبال خدمت بی‌منت به مردم باشند و با جدیت به منظور رفع نیازها و مطالبات آنان تلاش کنند.
غلامی، به مناسبت هفته بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کارکنان و مدیران بانک‌ها قرار گیرد.
خطیب جمعه میامی توسعه سامانه‌های خدمات الکترونیکی برای ارائه هر چه بیشتر خدمات به مردم را ضروری دانست و اظهار داشت: با ارائه خدمات بانکی رفاه مردم در این خصوص افزایش می‌یابد و مراجعه آنان نیز به بانک‌ها کمتر می‌شود.
وی ابراز داشت: مرمت و احیای پارک جنگلی آبمرجان با پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری قابل تقدیر است و مشارکت مردمی برای توسعه آن ضرورت دارد.
غلامی پیاده‌روی اربعین را حرکت عظیم مردمی خواند، و تصریح کرد: ۲ موکب از این شهرستان در مرز مهران و نجف اشرف به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، مردم نذورات خود را به این موکب‌ها تحویل دهند.
برپایی میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.