باند دوم محور عباس آباد-کاهک افتتاح شد 

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در حواشی محور کاهک میامی با بیان اینکه پروژه احداث باند دوم محور عباس آباد-کاهک همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: تسهیل در رفت و آمد و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای محور اصلی این طرح است. وی

کد خبر : 3586
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:03

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در حواشی محور کاهک میامی با بیان اینکه پروژه احداث باند دوم محور عباس آباد-کاهک همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: تسهیل در رفت و آمد و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای محور اصلی این طرح است.

وی با بیان اینکه این منطقه به واسطه تردد سالانه میلیون‌ها زائر رضوی و تردد پرشمار وسایل نقلیه نیازمند بهسازی و ارتقای جاده‌ای بود که خوشبختانه صورت گرفت، افزود: ۱۵۵ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این محور اهمیت بسزایی دارد چرا که درست در میانه مسیر تهران – مشهد قرار گرفته است، گفت: خستگی و واژگونی مهمترین عامل تصادفات استان است.

خداداد مقبلی معاون سازمان حمل و نقل و راهداری کشور نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه بزرگراه‌ها موتور محرکه توسعه کشور هستند، تاکید کرد: وجود ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان سمنان، نشان از نقش فرا ملی این استان در صنعت حمل و نقل دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵ کیلومتر از محور عباس آباد به کاهک با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان، امروز به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: این طرح توسط دو پیمانکار ساخته و آماده افتتاح شده است.

کد خبر

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.