معاون سازمان راهداری کشور:

بهره برداری از ۱۳ پروژه راهداری در شهرستان های شاهرود و میامی

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،خدادا مقبلی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با بیان اینکه زیرساخت راه، زمینه ساز توسعه سایر فعالیت هاست،بیان کرد: ۱۳ پروژه توسط سازمان راهداری در شهرستان

کد خبر : 3597
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:32

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،خدادا مقبلی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با بیان اینکه زیرساخت راه، زمینه ساز توسعه سایر فعالیت هاست،بیان کرد: ۱۳ پروژه توسط سازمان راهداری در شهرستان های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

معاون سازمان راهداری کشور با بیان اینکه  بزرگراه ها، موتور محرکه توسعه همه جانبه قلمداد می شوند،افزود:سالانه بالغ بر ۱۵ تا ۲۰‌میلیون مسافر و زائر از محور اصلی تهران مشهد در حوزه استان سمنان تردد دارند.

وی با بیان اینکه  ۳۱ کیلومتر راه روستایی در هفته دولت سال جاری به بهره بردادی خواهد رسید،تصریح کرد:ضریب برخورداری دو شهرستان شاهرود و میامی در بخش راه ها، همسان‌ با ضریب برخورداری کشور است.

مقبلی گفت: در راستای بهبود عقب ماندگی و مشکلات موجود در بحث راه ها در میامی، اعتبارات خوبی در راستای محرومیت زدایی تخصیص و هزینه شد.

معاون سازمان راهداری کشور با بیان اینکه  ۲۲ کیلومتر آسفالت گرم و روکش حفاظتی  در راه های دو شهرستان میامی و شاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۰‌میلیارد تومان به بهره برداری رسید،یادآور شد: برای کاهش تصادفات و بالا بردن ضریب ایمنی جاده های مواصلاتی استان، نسبت‌ به حذف و اصلاح نقاط پر حادثه اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: عملیات اجرایی ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۵ میلیارد تومان در بخش راهداری در دو شهرستان میامی و شاهرود امروز آغاز خواهد شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.