معاون استاندار سمنان :

جایگاه مطلوب استان سمنان در طرح جهش ملی مسکن در حوزه روستایی/تامین زمین برای ۴ سال در حوزه شهر میامی

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن در کل استان ۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند،بیان کرد:  با پیگیری های انجام شده طبق سامانه ۲۵ هزار نفر داریم که واجد شرایط شدند و باید برای ایشان زمین تهیه شود که از این تعداد ۴ هزار و

کد خبر : 3603
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 18:35

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن در کل استان ۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند،بیان کرد:  با پیگیری های انجام شده طبق سامانه ۲۵ هزار نفر داریم که واجد شرایط شدند و باید برای ایشان زمین تهیه شود که از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر واریز وجه داشتند که  تاکنون ۲۷۰۰ واحد در حوزه شهری در استان آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان افزود: در حوزه شهری شهرستان میامی که شهرهای میامی ورضوان می باشند در شهر میامی به اندازه ۴ سال زمین تامین شده است و برای واگذاری به زمین به واجدین متقاضی مشکلی وجود ندارد و با توجه به تقاضای شورای مردم در زمینه کاهش تراکم و عدم استقبال مردم از طبقات ۳ و ۴  بدنبال این کاهش بویژه در طبقات را داریم تا جذابیت بیشتری برای ساخت مسکن بوجود آید.

وی گفت:میزان واریز وجه در میامی خیلی پایین است و با این کاهش تراکم بدنبال جذابیت بیشتر برای واریز وجه هستیم تا طرح جهش مسکن بهتر پیش رود.

حمیدی افزود: در حوزه شهر رضوان نیز بازنگری طرح هادی شهر در حال انجام است که در این بازنگری بازنگری از اراضی دولتی پیش بینی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به جایگاه خوب استان سمنان در حوزه مسکن روستایی طرح اقدام ملی مسکن،گفت:استان سمنان در طرح ملی جهش مسکن در حوزه روستایی در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و ۱۲۰۰ واحد سهمیه استان بود که با پیگیری های خوب بنیاد مسکن ۱۰۰ واحد دیگر هم اضافه شد و در واقع در روستاها مشکل خاصی برای کسانی که واجد شرایط باشند وجود ندارد.

حمیدی افزود: در زمینه مسکن نیازمندان در قالب حمایت از معسرین از  طریق سپاه مسکن ساخته خواهد شد و بنیاد مسکن و کمیته امداد نیز اقداماتی برای ساخت مسکن محرومان بر اساس ساز و کار های مناسب همراه با ارایه تسهیلات صورت خواهد گرفت.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.