فعالیت دورشته مهارتی دانشگاه آزاد دامغان درمیامی

به گزارش پایگاه خبری میامی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر میامی گفت:با پیگیری های به عمل آمده دانشجویان میتوانند در دو رشته مهارتی ثبت نام کنند. عباس صائمی افزود:دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهرستان میامی در رشته های مهارتی با بهره گیری از ظرفیت های محیطی در

کد خبر : 3758
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 16:13

به گزارش پایگاه خبری میامی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر میامی گفت:با پیگیری های به عمل آمده دانشجویان میتوانند در دو رشته مهارتی ثبت نام کنند.

عباس صائمی افزود:دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با همکاری فرمانداری و شورای اسلامی شهرستان میامی در رشته های مهارتی با بهره گیری از ظرفیت های محیطی در رشته های کشاورزی و فنی مهندسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.
وی افزود: با امکان برگزاری کلاسها در اواخر هفته و در ساعات غیر اداری و کاری تخصیص انواع وام های تحصیلی بدون بهره در اقساط کوتاه، میان مدت و بلند مدت و سایر امکانات رفاهی آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر میامی گفت:علاقه مندان و دانشجویان می توانند جهت هماهنگی در میامی با شماره تماس ۰۹۱۲۵۷۳۱۶۵۱(عباس صائمی)ودر دامغان با سماره تماس ۰۲۳_۳۳۵۲۲۵۰۳۳و ۰۲۳_۳۳۵۲۲۵۰۳۸(میثم مهدوی) ویا با شماره تماس ۰۹۰۳۴۳۶۲۳۱۹تماس حاصل نمایند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.