پیامی برای حفاظت از یوزپلنگ‌ها

ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی، در خصوص حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض، اطلاع‌رسانی می‌کند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست و سمن‌های فعال این حوزه، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) عبور می‌کنند، در خصوص مراقبت

کد خبر : 3614
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 22:28

ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی، در خصوص حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض، اطلاع‌رسانی می‌کند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست و سمن‌های فعال این حوزه، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) عبور می‌کنند، در خصوص مراقبت از این گونه جانوری در حال انقراض، اطلاع‌رسانی می‌کند.

تصادف‌های جاده‌ای، دومین عامل تلفات یوزپلنگ ایرانی است. از آنجا که جاده عباس‌آباد به میامی در استان سمنان، از دل مهمترین زیستگاه این گونه ارزشمند طبیعت ایران عبور می‌کند، ایرانسل، از ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۱، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی تردد می‌کنند پیامکی ارسال کرده و از آنان دعوت می‌کند تا هنگام عبور از این منطقه، احتیاط کنند.

ساعتی قبل تعدای از همشهریان منطقه عباس اباد ازاین منطقه عبور کردند که با این پیامک ها روبرو شدند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عباس اباد چهارشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۶

باید از این گونه جانوری بیشتر حفاظت بشه

محسن محمدی چهارشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

با تشکر از شما