همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۶۳ پروژه در شهرستان میامی 

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،عباس طاهران پور صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ماندگار، رجایی و باهنر ،بیان کرد:  در هفته دولت سال جاری، ۶۳

کد خبر : 3590
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:12

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،عباس طاهران پور صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ماندگار، رجایی و باهنر ،بیان کرد:  در هفته دولت سال جاری، ۶۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی افزود: در بحث بهره برداری از پروژه های هفته دولت در سال جاری نسبت به هفته دولت سال گذشته ۲۴۰ درصد رشد داشتیم.

وی گفت: همچنین ۱۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت سال جاری در شهرستان میامی کلنگ زنی خواهد شد.

طاهران پور بیان کرد: از محل سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان برای شهرستان میامی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی افزود: ۶۵ میلیارد تومان‌ توسط بخش خصوصی برای ارتقاء ظرفیت بخش گردشگری شهرستان میامی در نظر گرفته شده که تا انتهای سال ۱۴۰۱ مراکز گردشگری شهرستان به ۲۲ مورد خواهد رسید.

وی گفت: در بحث تسهیلات اشتغال روستایی نیز ۳۸ میلیارد تومان برای شهرستان میامی در نظر گرفته شده بود که به صورت کامل جذب شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.