دشت کالپوش

به گزارش میامی نیوز،دشت کالپوش در شمال شهرستان میامی قرار دارد. منطقه‌ای سرسبز که دو بار در سال رنگ و رویی خاص به خود می‌گیرد. هر سال از اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد دشت کالپوش پوشیده از گل‌های شقایق می‌شود و مناظری شگفت‌انگیزی را می‌توان در این منطقه نظاره کرد. حدود سه ماه پس از

کد خبر : 3753
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 8:20

به گزارش میامی نیوز،دشت کالپوش در شمال شهرستان میامی قرار دارد. منطقه‌ای سرسبز که دو بار در سال رنگ و رویی خاص به خود می‌گیرد. هر سال از اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد دشت کالپوش پوشیده از گل‌های شقایق می‌شود و مناظری شگفت‌انگیزی را می‌توان در این منطقه نظاره کرد.

حدود سه ماه پس از رویش گل‌های شقایق در دشت کالپوش، اما این بار این دشت زردپوش می‌شود. به بار نشستن گل‌های آفتابگردان در ماه شهریور این فصل از سال را نیز به فرصتی عالی برای بازدید از دشت کالپوش تبدیل می‌کند. آفتابگردان از محصولات کشاورزی مهم دشت کالپوش است و اگر در حوالی شهریور به این منطقه سفر کنید از دیدن تعداد زیاد مزارع گل‌ آفتابگردان شگفت‌زده خواهید شد.

سرسبزی دشت کالپوش شهرستان میامی در فصل بهار فرصت مناسبی را برای سفر به این منطقه ایجاد می‌کند. به خصوص اگر طوری برنامه‌ریزی کنید تا در زمان رویش گل‌های شقایق در منطقه حضور داشته باشید. حوالی ماه شهریور نیز زمان مناسبی برای سفر به این منطقه است تا بتوانید از دشت‌های پوشیده از گل‌های آفتابگردان بازدید کنید. هر چند که آب و هوا در این فصل نسبت به بهار گرم‌تر است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعیدی چهارشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

سپاس از مهر شما بابت این مطلب بسیار خوب وجالب.انصافا کالپوش از مناطق بسیار خوب گردشگری شهرستان میامی میباشد وبه همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما از این منظره زیبا دیدن کنند.