سرپرست فرمانداری شهرستان میامی :

ساخت ۴۰۰واحد مسکن ویژه محرومان میامی/افتتاح بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، عباس طاهران پور ظهر آدینه در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه برق رسانی به فرومد با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان از میامی به انجام رسیده است، تاکید کرد: سابقاً منطقه فرومد برق خود را از داورزن خراسان رضوی تأمین می‌کرد که با

کد خبر : 3573
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 17:55

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، عباس طاهران پور ظهر آدینه در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه برق رسانی به فرومد با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان از میامی به انجام رسیده است، تاکید کرد: سابقاً منطقه فرومد برق خود را از داورزن خراسان رضوی تأمین می‌کرد که با اجرای این طرح، خوشبختانه مشکل مردم برطرف شده است.

وی با بیان اینکه مشکل برق رسانی روستاهای میامی رفع شده است، افزود: در این شهرستان همچنین ۱۱ روستا گاز ندارند که در سفر اعضای کمیسیون عمرانی و همچنین معاونان وزرا به شاهرود و میامی، خوشبختانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی روستایی میامی مصوب شده که در سال جاری اقدامات لازم برای اجرای آن انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه همزمان با روز دوشنبه با حضور استاندار سمنان ۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز افتتاح می‌شود، گفت: اشتغال و سرمایه گذاری خوبی در این طرح‌ها رقم خورده است.

طاهران پور با بیان اینکه بیمارستان میامی نیز تکمیل و در دست تجهیز است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیز این بیمارستان به زودی به اتمام می‌رسد و ما در مهرماه شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ویژه میامی اختصاص یافته است، تاکید کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در شهرستان میامی در دست ساخت است که از جمله اقدامات ویژه دولت در مناطق محروم محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری میامی همچنین پوشش کامل بیمه ناباروری را یکی دیگر از اقدامات خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: دغدغه هزینه‌های گزاف ناباروری سبب شده بود تا گروهی از مردم توان انجام درمان را نداشته باشند که به همت دولت سیزدهم شاهد هستیم که این اتفاق رقم خورده است.

طاهران پور از طرح مدیریت هوشمند آرد و نان به مثابه دیگر طرح خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: همانطور که دولت نیز اعلام کرده قیمت نان برای مردم هیچ تغییری نخواهد کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.