شهرستان میامی و بخش کالپوش نیازمند توجه ویژه مسئولان‌ استان است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،حجت الاسلام اصلانی در شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدامن رجایی و باهنر،بیان کرد:  دولت سیزدهم با شجاعت در صدد اصلاح اقتصاد

کد خبر : 3593
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:18

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،حجت الاسلام اصلانی در شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدامن رجایی و باهنر،بیان کرد:  دولت سیزدهم با شجاعت در صدد اصلاح اقتصاد کشور بر آمد که بحمدالله رو به پیشرفت است.

امام جمعه کالپوش افزود: تکیه بر ارزش های انقلاب، عدالت و مبارزه بر فساد و تلاش برای تحقق دولت‌ مردمی از ویژگی های دولت‌ سیزدهم است.

وی با بیان اینکه خلوص نیت وتلاش مجاهدانه از دیگر ویژگی های ارزنده دولت آیت الله رئیسی است ،تاکید کرد: شهرستان میامی و بخش کالپوش نیازمند توجه ویژه مسئولان‌ استان است که امیدواریم در دولت سیزدهم به شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته میامی نگاه ویژه ای شود.

اصلانی با بیان اینکه در برخی روستاها هنوز با تانکر آبرسانی مشود،بیان کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب درست نیست روستای دشت شاد آب نداشته باشد.


امام جمعه کالپوش با اشاره به  اینکه روستای رانش دیده حسین آباد با مشکلات فراوانی مواجه است،گفت: در بحث آموزشی و ورزشی سالن ورزشی حسین آباد نیمه تمام رها شده  است که نیازمند توجه ویژه مسئولان می باشد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.