رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان:

نماز جمعه سنگر گره گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت‌الاسلام محسن فاطمی نیا ظهر جمعه در مراسم معارفه امام جمعه جدید میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان بیان کرد: انتصاب امام جمعه جدید میامی مطالبه بسیاری از مردم بود چرا که امام جمعه سابق این شهر از مدتی قبل اعلام کرده بود که قصد ماندن دارد و لذا حجت‌الاسلام

کد خبر : 3735
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 10:01

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت‌الاسلام محسن فاطمی نیا ظهر جمعه در مراسم معارفه امام جمعه جدید میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان بیان کرد: انتصاب امام جمعه جدید میامی مطالبه بسیاری از مردم بود چرا که امام جمعه سابق این شهر از مدتی قبل اعلام کرده بود که قصد ماندن دارد و لذا حجت‌الاسلام صفایی پور با امامت جمعه شهر میامی خداحافظی کرد از سوی دیگر گزینه‌هایی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت حجت‌الاسلام عزیزی به عنوان امام جمعه جدید میامی منصوب شد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام عزیزی طلبه سطح چهار کارشناس ارشد مبانی فقه و حقوق دانشگاه رضوی است و توان علمی و عملیاتی خوبی را دارد، افزود: تلاش کردیم که بهترین گزینه را برای مردم میامی داشته باشیم تا بتوانیم سنگر امام جمعه را اعتلا ببخشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه میامی با وسعت منطقه‌ای بسیار، وضعیتی ویژه را نیز دارد، گفت: انجام وظیفه در شهرستانی که وسعت بسیار دارد، دشوار است لذا امیدواریم که مسئولان شهرستان میامی به امام جمعه جدید کمک کنند تا شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

فاطمی نیا با بیان اینکه میامی مظلوم واقع شده و باید از این مظلومیت خارج و حق آن ادا شود، گفت: همراهی مسئولان یکی از مسائلی است که می‌تواند به ارتقای شهرستان محروم میامی کمک کند تا شاهد ارتقای خوب آن باشیم.

وی با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی نماز جمعه که نماز ولایت محسوب می‌شود، از جمله رسالت‌ها و مطالبات ما از امام جمعه جدید و مسئولان شهرستان میامی است، گفت: کارنامه هفتگی اقدامات صورت گرفته در نظام اسلامی در کنار گره گشایی از کار مردم از دیگر مطالبات و رسالت‌هایی است که باید ائمه جمعه به آن توجه ویژه داشته باشند.

رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه امام جمعه بیشترین همراهی و همدلی را باید با مردم داشته باشد، تاکید کرد: هم نشینی با مردم و رساندن مطالبات و مشکلات مردم به گوش مسئولان از دیگر توقعات ما از ائمه جمعه استان سمنان محسوب می‌شود.

فاطمی نیا با بیان اینکه پیگیری استقرار میز خدمت در نمازهای جمعه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: این اقدامات می‌تواند نمازجمعه را به پایگاهی برای گره گشایی از مردم بدل سازد.

به گزارش میامی نیوز، در این مراسم حجت‌الاسلام محمد عزیزی به عنوان امام جمعه جدید میامی منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام صفایی پور تقدیر شد. عزیزی چهارمین امام جمعه میامی است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.