معاون عمرانی استاندار سمنان:

پای انبوه سازان به نهضت ملی مسکن استان سمنان باز شد

محمد حمیدی، با اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی استان سمنان، بیان کرد: با توجه به اینکه اقبال عمومی برای ساخت مسکن واجدان شرایط جهش مسکن در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان زیاد بوده تصمیم بر این شد که در این سه شهرستان، کار ساخت و ساز به صورت انبوه سازی صورت گیرد. وی با

کد خبر : 3634
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 9:40

محمد حمیدی، با اشاره به آخرین وضعیت مسکن ملی استان سمنان، بیان کرد: با توجه به اینکه اقبال عمومی برای ساخت مسکن واجدان شرایط جهش مسکن در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان زیاد بوده تصمیم بر این شد که در این سه شهرستان، کار ساخت و ساز به صورت انبوه سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان سمنان تفاهم نامه‌ای منعقد شده تا پنج هزار واحد مسکونی ساخته شود، گفت: تفاهم بین قرارگاه امام حسن (ع) و ادارات کل راه و شهرسازی استان سمنان و راه و شهرسازی شرق استان سمنان انجام و کارهای به زودی اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در هفته دولت ۸۶۰ واحد در شاهرود کلنگ زنی شد، گفت: در سمنان نیز رایزنی‌هایی برای ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با قرارگاه امام حسن (ع) صورت گرفته و حتی کار طراحی نقشه‌ها نیز آغاز شده است.

حمیدی با بیان اینکه در شهرک روزیه سمنان واگذاری خود سازها را نیز در کنار انبوه سازی خواهیم داشت تا خانه‌های سه طبقه برای سه و چهار طبقه برای چهار نفر ساخته شود، گفت: راه و شهرسازی استان سمنان هم اکنون این زمین‌ها را تحویل می‌دهد اما مردم باید مراجعه و پرونده‌هایشان را تکمیل کنند تا بتوانند خانه‌های خودشان را بسازند.

وی افزود: این آمادگی دارد که کل شهرک روزیه سمنان هم به قرارگاه امام حسن (ع) داده شود تا به انبوه سازی تمام خانه‌ها را برای مردم بسازند که این موضوع در دست بررسی است همچنین آماده سازی برای واگذاری اراضی و امور مرتبط با شهرداری‌های و … نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه آمادگی و ظرفیت واگذاری همه اراضی در کل استان به مدت چهار سال وجود دارد، ابراز کرد: برای کسانی که واریز وجه داشتند، زمین‌ها واگذار و کار ساخت و ساز خانه‌ها آغاز می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

rahimi چهارشنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۸

لطفا به مسئولین برسانید که درمیامی به خاطر اینکه زمین زیاده آپارتمان نسازن