رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی:

۳۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد میامی اهدا شد

مرتضی نوروزپور در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز افزود: ارزش هر سری جهیزیه به نوعروسان به طور میانگین ۴۰ میلیون تومان است.وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است، افزود: در این راستا کمیته امداد امام (ره) هر ساله اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان

کد خبر : 3623
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 10:39

مرتضی نوروزپور در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز افزود: ارزش هر سری جهیزیه به نوعروسان به طور میانگین ۴۰ میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است، افزود: در این راستا کمیته امداد امام (ره) هر ساله اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش می‌کند.
نوروزپور با بیان اینکه تمامی اقلام جهیزیه کالای ایرانی است، ادامه داد: این سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار داشت: جهیزیه اهدایی شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

به گفته وی، سال گذشته ۵۱ سری جهیزیه و ۲۶ مورد هدیه ازدواج به نوعروسان اهدا شد.
پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.
کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تأمین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.