۴۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود

میامی نیوز_سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادت‌ها و دلیری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: ۴۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر : 3709
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 7:43

گزارش:سعید منصوری

به گزارش میامی نیوز_عباس طاهران پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس به میزبانی سالن جلسات فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و این فرصت خوبی برای بیان رشادت و دلیری رزمندگان اسلام برای نسل جدید است، ابراز داشت: امروز دشمن می‌کوشد تا با رخنه در فکر و ذهن و اندیشه نسل جوان بکوشد تا ارزش‌های انقلاب و نظام را برای آنها کمرنگ جلوه دهد لذا این وظیفه تک تک ما است که نگذاریم این توطئه شکل گیرد.

وی ضمن بیان اینکه ۴۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود، افزود: محوریت این برنامه‌ها اگرچه مردمی است ولی باید ظرفیتی ایجاد شود تا نیروهای جوان و نسل جدید نیز در اجرای آنها مشارکت فعال داشته باشند و این خود اسبابی را فراهم می‌کند تا توطئه دشمن به ثمر ننشیند.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه جنگ تحمیلی روزهای سختی برای انقلاب رقم زد، ابراز داشت: دشمن بعثی با بمباران جنگ نا ببرابر علیه ایران را آغاز کرد اما ملت ایران با ایستادگی، جانفشانی و رشادت‌هایی مثال‌زدنی خیال باطل دشمن مبنی بر فتح سه روزه تهران را نقش بر آب کردند.

طاهرانپور با بیان اینکه خاطرات جنگ و جانفشانی‌های شهیدان، جانبازان، ایثارگران و غیره می‌بایست در تاریخ ماندگار شود، تصریح کرد: می‌بایست با برگزاری مراسم تجلیل و تکریم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و این را یادآور شویم که امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران یکی از توانمندترین کشورها در حوزه‌های نظامی است.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان ذخایر انقلاب هستند، افزود: پیشنهاد می‌شود در ایام دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان است با برپایی نشست دور همی و برنامه‌هایی از این قبیل از این قشر ارزشمند و ماندگار تجلیل و تکریم شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.