ارتقای میامی نیازمند اهتمام جدی مسئولان است/ وجود نیروهای توانمند

به گزارش میامی نیوز، حجت الاسلام محمد عزیزی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر میامی در دفتر خود با بیان اینکه ارتقای شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان و اهتمام به خدمت رسانی است، بیان کرد: نیازمند هم‌افزایی حول محور استعدادهای بومی هستیم. وی خواستار توجه به نیروی جوان مستعد بومی میانی شد و

کد خبر : 3803
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 8:10

به گزارش میامی نیوز،

حجت الاسلام محمد عزیزی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر میامی در دفتر خود با بیان اینکه ارتقای شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان و اهتمام به خدمت رسانی است، بیان کرد: نیازمند هم‌افزایی حول محور استعدادهای بومی هستیم.

وی خواستار توجه به نیروی جوان مستعد بومی میانی شد و گفت: مسئولان برای اشتغال جوانان اقدام کنند.

امام جمعه میامی افزود: در راستای ارتقای میامی هم افزایی حول محور داشته‌هایی مانند گردشگری با توجه به قرارگیری میامی در مسیر زائران رضوی از جمله مهمترین مطالبات مردم است.

عزیزی خواستار اهتمام مدیران شهری نسبت به گردشگری شد و گفت: ساماندهی ورودی شهر و اماکن گردشگری می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگران داشته باشد.

عباس صائمی رئیس شورای اسلامی شهر میامی نیز در این دیدار با بیان اینکه میامی شهر کمتر توسعه یافته است و درآمد شهرداری فقط عوارض شهرداری است، گفت: ساخت و ساز در شهر میامی به کندی انجام می‌شود و شهرداری با اعتبارات و منابع‌ها پایدار است لذا در این شهر کارهای زیربنایی در میامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر میامی مدیران پروازی است که بسیار هزینه بر محسوب می‌شود، گفت: میامی یک شهر غنی و ثروتمند با معادن فراوان است اما قانون اختصاص دو درصد درآمدها در این شهر اجرا نمی‌شود در نتیجه بسیاری از کارها را نمی‌توان انجام داد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.