اجرای طرح نصب پلاک هوشمنددررضوان کالپوش

به گزارش میامی نیوز_میامی نیوز_مدیرکل پست استان سمنان گفت: اجرای طرح نصب پلاک هوشمند با طرح جدید با همراهی شهرداری‌ها در سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر و رضوان از توابع میامی در حال انجام است. حمیدرضا آقاجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وظیفه نصب پلاک شهری بر عهده شهرداری‌هاست،

کد خبر : 3881
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 18:28

به گزارش میامی نیوز_میامی نیوز_مدیرکل پست استان سمنان گفت: اجرای طرح نصب پلاک هوشمند با طرح جدید با همراهی شهرداری‌ها در سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر و رضوان از توابع میامی در حال انجام است.

حمیدرضا آقاجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وظیفه نصب پلاک شهری بر عهده شهرداری‌هاست، افزود: این طرح تلفیقی از پلاک شهری و کدپستی است که با همکاری و هماهنگی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت پست متولی آدرس استاندارد در کشور است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح نصب پلاک هوشمند با طرح جدید با همراهی شهرداری‌ها در سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر و رضوان از توابع میامی در حال انجام است.

مدیر کل پست استان سمنان اضافه کرد: انجام توافقات با شهرداری دیگر شهرها برای اجرای طرح نصب پلاک هوشمند در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: اداره پست می‌تواند با اجرای طرح نصب پلاک هوشمند، نشانی مکان محور و استعلام‌های میان دستگاهی را مدیریت کند و موازی‌کاری در دستگاه های اجرایی را کاهش دهد.

آقاجانی تصریح کرد: نصب پلاک یکی از ضرورت‌ها و درخواست مردمی در سمنان است که تاکنون مغفول بوده و با اجرای نصب پلاک هوشمند به مطالبه به حق مردم پایخ داده می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان اظهار داشت: همان طور که هر شخص یک کد ملی دارد باید هر مکان نیز دارای کدپستی هوشمند باشد که از این طریق تمامی اطلاعات مکان در آن قرار می‌گیرد.

۲۴۱ واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که ۱۰۱ واحد در شهرهای استان و ۱۴۰ واحد نیز در مناطق روستایی استان مشغول به خدمت هستند.

سمنان که دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود. 

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل

موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است. 

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.