گزارش تصویری/میثاق مجدد مردم میامی با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری

به گزارش میامی نیوز،صبح امروز مردم شهرستان میامی با حضور در راهپیمایی بزرگ۱۳ابان بار دیگرمیثاق مجدد خودبا آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری را اعلام کردند. در این راهپیمایی که از میدان امام اغاز شد، جوانان و نوجوانان پرشور شهرمیامی با در دست داشتن تصاویری از امام

کد خبر : 3941
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 12:57

به گزارش میامی نیوز،صبح امروز مردم شهرستان میامی با حضور در راهپیمایی بزرگ۱۳ابان بار دیگرمیثاق مجدد خودبا آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از میدان امام اغاز شد، جوانان و نوجوانان پرشور شهرمیامی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نیز تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای دانش‌آموز، نسبت به سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و متحدانش ابراز انزجار کردند.در این مراسم والدین هم مشتاقانه در کنار دانش آموزان و فرزندانشان حضوری پر رنگ و پر شور داشتند. خیل گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از بی نتیجه بودن توطئه های دشمنان در ایجاد ناآرامی ها در کشوراست.

مردم مناطق مختلف شهرستان میامی در این راهپیمایی باشکوه خود انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی آمریکا علیه ملت ایران را اعلام کردند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.