اهتزاز پرچم ایران و طنین لبیک یا خامنه‌ای/ پرچم آمریکا و اسرائیل زیر پای راهپیمایان/عکس

به گزارش میامی نیوز_ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم صبح امروز – جمعه – درشهرستان خوشه های طلایی با شعار محوری «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» آغاز شد. ۱۳ آبان هرسال یادآور جوشش برخاسته از بصیرت دانش آموزان در نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل

کد خبر : 3975
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 13:31

به گزارش میامی نیوز_ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم صبح امروز – جمعه – درشهرستان خوشه های طلایی با شعار محوری «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» آغاز شد.

۱۳ آبان هرسال یادآور جوشش برخاسته از بصیرت دانش آموزان در نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است. روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در مدرسه فیضیه و واکنش رژیم سلطنتی در تبعید ایشان در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ نشان از پیروزی مطلق منطق برخاسته از بینش الهی بر منطق متکی بر زور و خودکامگی داشت.

شهادت دانش‌آموزان ایرانی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در راه بیان خواسته‌های برحق ملت بزرگ ایران در محوطه دانشگاه تهران نشان از عجز حکومت استبدادی داشت و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نیز در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ نشان دادند که ایمان انقلابی می‌تواند بزرگ‌ترین دشمنان نظام و انقلاب را به زانو درآورد بعد از ۴۳ سال امروز هم در ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱ برگ افتخار دیگری در تاریخ مردم شهرستان میامی و همزمان مردم سراسر ایران اسلامی ثبت شد و مردم غیور و غیرتمند خوشه های طلایی نیز بار دیگر اعلام کردند، که زیر بار ظلم، زور و ستم نمی‌روند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضد استکباری با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از سیاست های خصمانه و استکباری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار نشان دادند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.