امام جمعه میامی:

ملت ایران امروز به جهان نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام محمد عزیزی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در مسجد جامع این شهر ،با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و روز ملی استکبار جهانی، بیان کرد: اگر آن روز چالش با آمریکا چالش بر سر لانه جاسوسی بود

کد خبر : 4009
تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 20:01

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، حجت الاسلام محمد عزیزی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در مسجد جامع این شهر ،با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و روز ملی استکبار جهانی، بیان کرد: اگر آن روز چالش با آمریکا چالش بر سر لانه جاسوسی بود چالش امروز بر سر چیدن بستر نفود است و آمریکا در اغتشاشات اخیر نشان دادند که باز هم می خواستند در ایران نفوذ کنند‌ اما ملت ایران بخوبی این توطئه را خنثی کردند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی نماد پر شکوه ایستادگی در برابر استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار ایران اسلامی است و تمام ملت ایران امروز به آمریکا گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: در جنگ و صلح ساده اندیشی است که آمریکا از اسلام عزیز دست برداشته است ولی باید بدانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا ذره ذره آب خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی گفت: تحریم های اقتصادی و فرهنگی که بر ملت ایران وارد شده اگر بر هر کشوری وارد می کردند آن کشور از هم گسیخته می شد اما ایران اسلامی روز به روز مقدرتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: بسیاری از افراد که در این انقلاب به حایگاهی رسیده اند در اغتشاشات اخیر توطئه افکنی کردند اما مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه و بویژه راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و منافقین داخلی و خارجی کوبیدند.

امام جمعه میامی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر و گرامیداشت یاد و نام شهدای این حوادث،گفت: هر چه کشیده ایم از آمریکا است و در این اغتشاشات اخیر نیز آمریکایی ها از اغتشاشگران و تروریست ها حمایت کردند و بدنبال عدم آرامش ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد: دشمن بداند ایران اسلامی و مردم ایران با دین اسلام در برابر دشمنان ایستادگی می کند و با سه شرط امید به آینده ،توکل و اعتماد بر خدا در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.