واژگونی خودرو در محورهای میامی یک فوتی و ۲ مصدوم داشت

به گزارش میامی نیوز،محسن مزجی روز چهارشنبه افزود: واژگونی پیکان وانت در محور میامی به کالپوش در منطقه ری‌آباد ساعت ۹ صبح امروز موجب فوت راننده ۵۵ ساله خودرو در صحنه حادثه شد. وی به رهاسازی فرد فوتی توسط عوامل آتش نشانی اشاره کرد و ابراز داشت: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه جاده‌ای

کد خبر : 3921
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 - 11:21

به گزارش میامی نیوز،محسن مزجی روز چهارشنبه افزود: واژگونی پیکان وانت در محور میامی به کالپوش در منطقه ری‌آباد ساعت ۹ صبح امروز موجب فوت راننده ۵۵ ساله خودرو در صحنه حادثه شد.

وی به رهاسازی فرد فوتی توسط عوامل آتش نشانی اشاره کرد و ابراز داشت: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه جاده‌ای میامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی حاضر شدند.

مزجی، از واژگونی سواری دنا در ۲۰ کیلومتری بعد از میامی به سمت سبزوار خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته به وقوع پیوست که با همکاری پایگاه‌های جاده‌ای میاندشت و میامی ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان امام‌حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

به گفته وی، مصدومان این حادثه یک آقا و یک خانم میانسال بودند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.