مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان:

پایان عملیات فونداسیون خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد

به گزارش میامی نیوز ، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پایان عملیات احداث فونداسیون پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد خبر داد. وی پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس‌آباد را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های تولید و اشتغال‌آفرینی در استان سمنان دانست و اضافه کرد: احداث

کد خبر : 3893
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 9:32

به گزارش میامی نیوز ، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پایان عملیات احداث فونداسیون پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد خبر داد.

وی پروژه خط ۶۳ کیلوولت میامی – عباس‌آباد را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های تولید و اشتغال‌آفرینی در استان سمنان دانست و اضافه کرد: احداث این خط، اثرات مطلوب و مفیدی را برای این منطقه و استان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد را از اولویت‌های پروژه‌های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: هدف از احداث خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد، زمینه‌سازی تولید و اشتغال در استان، تأمین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس‌آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ‌بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

وفایی با اشاره به مشخصات فنی این خط افزود: خط ۶۳ کیلوولت میامی- عباس‌آباد با احداث ۳۳۷ دستگاه برج مشبک فولادی به طول حدود ۶۵ کیلومتر، حدفاصل پست ۶۳/۴۰۰ کیلوولت میامی و پست ۲۰/۶۳ کیلوولت عباس‌آباد در حال احداث است و عملیات حفاری و احداث فونداسیون برج‌های آن پایان یافته و با توجه به تأمین تجهیزات عملیات نصب برج آغاز خواهد شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.