احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب در روستاهای کالپوش

به گزارش میامی نیوز،مهدی کاشفی، با بیان اینکه طرح آبرسانی محرومیت زدایی در استان سمنان توسط قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان موسوم به قرارگاه امام حسن (ع) انجام می‌شود، تاکید کرد: آبرسانی به ۵۲ روستا در دستور کار این قرارگاه با همکاری آبفای استان قرار دارد. وی با بیان اینکه ایجاد ۱۴ مجتمع آبرسانی در

کد خبر : 4227
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 8:24

به گزارش میامی نیوز،مهدی کاشفی، با بیان اینکه طرح آبرسانی محرومیت زدایی در استان سمنان توسط قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان موسوم به قرارگاه امام حسن (ع) انجام می‌شود، تاکید کرد: آبرسانی به ۵۲ روستا در دستور کار این قرارگاه با همکاری آبفای استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد ۱۴ مجتمع آبرسانی در سراسر استان سمنان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: از اوایل سال جاری کار اجرایی پروژه‌های آبرسانی محرومیت زدایی در استان سمنان آغاز شده و به صورت میانگین پیشرفت فیزیکی مجموع پروژه‌های استان سمنان ۶۴ درصد بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه همه عملیات اجرایی همه پروژه‌های محرومیت زدایی حوزه آب در روستاهای استان سمنان آغاز شده است، ابراز داشت: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آب در روستاهای کالپوش یکی از طرح‌هایی محسوب می‌شود که با هدف ارتقای آبرسانی روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

کاشفی با بیان اینکه اجرای این مخزن ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای باغچه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین احداث مخزن حق الخواجه با ۹۰ درصد پیشرفت کاری از دیگر اقدامات حوزه آبرسانی و محرومیت زدایی در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه ساخت مخزن آب برای روستای طلوبین با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی به تازگی آغاز شده است، ابراز کرد: طرح آبرسانی به روستای سرکویر یا همان کوثر نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است تا بتوانیم آب پایدارتری را به روستاهای منطقه کویر برسانیم.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه احداث خط انتقال کوزه زر در سه فاز در دست اجرا است که به صورت میانگین این سه فاز روی هم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ابراز کرد: با اجرای این طرح می‌توانیم مشکل آبرسانی به روستای منطقه را کاهش دهیم.

کاشفی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی کالپوش که ۱۴ روستا را در برخواهد داشت و از مهمترین طرح‌های آبرسانی روستایی کل استان سمنان محسوب می‌شود نیز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: طرح آبرسانی روستای ارمیان میامی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینه خط انتقال، از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستای تویه دروار دامغان با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد، گفت: به تازگی اجرای این طرح در استان سمنان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم این طرح را نیز به زودی به اتمام برسانیم.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه طرح آبرسانی به روستای نام نیک شهرستان میامی هم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: توسعه شبکه مجتمع آبرسانی ثامن (ع) با ۲۰ درصد پیشرفت، دیگر طرحی است که در دستور کار قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.