عضو شورای شهر میامی استعفا داد/اصغری عضو جدید شورا

محمد حسن صائمی،عضو شورای شهر میامی استعفاء خود را به شورای شهر میامی ارسال کرد که به تایید اعضاء شورای شهر میامی رسید.

کد خبر : 4236
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 9:51

به گزارش میامی نیوز،محمد حسن صائمی،عضو شورای شهر میامی استعفاء خود را به شورای شهر میامی ارسال کرد که به تایید اعضاء شورای شهر میامی رسید.

عباس صائمی،رئیس شورای اسلامی شهرمیامی در گفتگو با میامی نیوز گفت:دلیل استعفاء محمد حسن صائمی،بیماری وکسالتی بود که برای این عضو شورای شهر به وجود آمده بود.

وی افزود:از ۱۱آذر ماه سال جاری استعفاء محمد حسن صائمی مورد پذیرش اعضاء شورای شهر قرار گرفت ومهدی اصغری در جلسه ۱۷آذر ماه به عنوان عضو شورای شهر شرکت کرد.

محمد حسن صائمی در انتخابات خرداد سال گذشته ۱۱۰۱رای را کسب کرد.

از تاریخ یازدهم آذرماه سال جارب مهدی اصغری،عضو علی البدل شورای شهر میامی رسما فعالیت خود را در شورای شهر میامی آغاز کرد.وی در انتخابات گذشته۹۲۸رای را از آن خود کرده بود که به عنوان عضو علی البدل این دوره انتخاب شده بود.

مهدی اصغری دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت شهر سازی ودارای سابقه فعالیتی متعددی میباشدکه دراین دوره با شعار«اندیشه های نو،انگیزه،تخصص،تجربه» به میدان آمد.

پایگاه خبری میامی نیوز،ضمن قدردانی از تلاش وزحنات محمد حسن صائمی،آرزوی بهبودی وسلامتی برای وی را از خداوند بزرگ خواستار است وبا آرزوی موفقیت وسربلندی برای عضو جدید شورای شهر،امیدوار است همچون گذشته با اتحاد وهمدلی درجهت توسعه شهرمیامی گامهای خوبی برداشته شود.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.