امام جمعه میامی:

در اغتشاشات اخیر بسیاری از خواص مردود شدند

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام محمد عزیزی همزمان با ایام فاطمیه و در گفتگو باخبرنگارما، با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تمام عمر خود را برای ولایت گذاشتند، ابراز کرد: جامعه بعد از رحلت پیامبر (ص) به یک جامعه دو و چند قطبی بدل و جناح‌های مختلف ایجاد شدند پدیده‌ای که امروز نیز شاهد آن

کد خبر : 4624
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 12:07

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام محمد عزیزی همزمان با ایام فاطمیه و در گفتگو باخبرنگارما، با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تمام عمر خود را برای ولایت گذاشتند، ابراز کرد: جامعه بعد از رحلت پیامبر (ص) به یک جامعه دو و چند قطبی بدل و جناح‌های مختلف ایجاد شدند پدیده‌ای که امروز نیز شاهد آن هستیم اما اعتقاد داریم که ولایت ما خط رهبر معظم انقلاب اسلامی و نباید چند فرقه و گروه باشیم.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند هم افزایی و دوری از تفرقه است، افزود: در اغتشاشات اخیر بسیاری از خواص مردود شدند و از ماجرای دو جناحی کشورمان آسیب دید امروز شاهد هستیم که تمام کفر در مقابل ما ایستاده است اما یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام معادلات دشمنان را بر هم می‌ریزد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دو جناحی شدن باعث از بین رفتن تخصص‌ها می‌شود، بیان کرد: اگر عدالت از بین برود ظلم به وجود می‌آید لذا مسئولان زمانی می‌توانند کارها را پیش ببرند که یک دست باشند و برای تحقق عدالت تلاش کنند خوشبختانه در بین مسئولان شهرستان میامی زاویه‌ای وجود ندارد.

عزیزی دو جناحی بودن را عامل انحراف دانست و تاکید کرد: باید مراقب باشیم و به خصوص در جنگ ترکیبی امروز از جوانانمان بیشتر محافظت کنیم لذا از همین بابت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تبیین را مورد تاکید قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه نخستین ملاک تمییز دادن حق و باطل کلام الله مجید است، گفت: در قرآن کریم توجه ویژه‌ای به شهدا شده است لذا باید به سیره شهدا نیز توجه داشته باشیم. همچنین دومین عامل تمییز دادن حق و باطل سنت و غدیر خم است که بالاترین نماد و ملاک حقانیت مولا علی (ع) محسوب می‌شود

امام جمعه میامی سومین عمل تمییز دادن حق و باطل را عقل دانست و تاکید کرد: باید به عقلمان رجوع کنیم و بدانیم و بفهمیم که هیچ نقطه تاریکی در زندگی مشترک بین علی (ع) و زهرا (س) وجود نداشت لذا ما نیز به تاسی اهل بیت (ع) باید تلاش کنیم تا دچار نقاط سیاه و چند جناحی و… نشویم و در حق ولایت باقی بمانیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.