فرماندار میامی:

بانک‌های میامی گزارش پرداخت تسهیلات را ارائه کنند

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، علیرضا آشوری صبح پنجشنبه در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری، ضمن انتقاد تلویحی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان به خصوص در زمینه اشتغال، تاکید داشت: جذب سرمایه‌گذار در دستور کار مدیران باشد. وی افزود: بانک‌های شهرستان باید در جلسات ستاد اشتغال حاضر

کد خبر : 5116
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 9:54

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، علیرضا آشوری صبح پنجشنبه در هشتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری، ضمن انتقاد تلویحی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان به خصوص در زمینه اشتغال، تاکید داشت: جذب سرمایه‌گذار در دستور کار مدیران باشد.

وی افزود: بانک‌های شهرستان باید در جلسات ستاد اشتغال حاضر و گزارش دهند که در راستای تسهیلات اشتغال زایی چه اقداماتی را صورت داده‌اند.

فرماندار میامی با بیان اینکه جلسات حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال و مسائل عمده اقتصادی می‌بایست به صورت هفته‌ای برگزار و مشکلات دستگاه‌های اجرایی با بانک‌ها و تضامین بررسی شود، ابراز کرد: تمام تلاش مجموعه شهرستان جذب اعتبارات برای شهرستان میامی است.

آشوری با بیان اینکه ایجاد اشتغال، مهم‌ترین دغدغه مردم شهرستان است، گفت: دستگاه‌های متولی و بانک‌ها و اداره کار تعامل داشته باشند همچنین از ظرفیت شوراهای اسلامی نیز در زمینه اشتغال زایی در سراسر شهرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه اقدامات صورت گرفته در زمینه اشتغال پاسخگو باشند و همچنین از بانک‌ها نیز می‌خواهیم تا در تضامین به مردم کمک کنند، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه اشتغال به صورت هفتگی گزارش دهند تا چالش‌ها را بررسی کنیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه بوم‌گردی به اقتصاد شهر میامی و همچنین اشتغال کمک شایانی می‌کند، افزود: یکی از برنامه‌ها ایجاد یک هتل در شهر میامی است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.