زلزله میامی خسارت نداشت

میامی نیوز_فرماندار میامی گفت، وقوع زمین‌لرزه در این شهرستان خسارت جانی و مالی نداشته است. به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگارما افزود: اکنون نیروی‌های هلال احمر در محل وقوع زلزله با توجه به احتمال پس لرزه، در آماده باش کامل برای امدادرسانی هستند. به گزارش ایرنا، زمین لرزه

کد خبر : 5129
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 6:54

میامی نیوز_فرماندار میامی گفت، وقوع زمین‌لرزه در این شهرستان خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگارما افزود: اکنون نیروی‌های هلال احمر در محل وقوع زلزله با توجه به احتمال پس لرزه، در آماده باش کامل برای امدادرسانی هستند.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای با قدرت ۴.۱ ریشتر، ساعت ۱۹ و ۲۴ دقیقه عصر شنبه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۶، طول جغرافیایی ۵۵.۵۴ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در شهرستان میامی رخ داد.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

۶۴ گسل بزرگ در سمنان فعال است و به دلیل زلزله خیز بودن استان باید تمامی دستگاه های اجرایی برای کاهش خسارت های احتمالی مالی و جانی در آمادگی باشند و یکی از راهکارهای بررسی عملکرد زمین در این مناطق وجود مرکز لرزه نگاری است.

سه مرکز لرزه‌نگاری در استان سمنان وجود دارد که با توجه به وسعت استان این تعداد مرکز کم است و شرق استان سمنان مرکز لرزه‌نگاری وجود ندارد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.