امام جمعه میامی:

خبرنگار: محمد آقائی

۲۵ کمیته برای ستاد دهه فجر میامی تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد عزیزی صبح سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر میامی به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه ۲۵ کمیته ذیل ستاد تشکیل شده است، تاکید کرد: کمیته فرهنگی، تبلیغات، فضا سازی و … در زمره این کمیته‌ها است. وی با بیان اینکه این کمیته‌ها در دو شهر

کد خبر : 5101
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 9:40

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد عزیزی صبح سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر میامی به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه ۲۵ کمیته ذیل ستاد تشکیل شده است، تاکید کرد: کمیته فرهنگی، تبلیغات، فضا سازی و … در زمره این کمیته‌ها است.

وی با بیان اینکه این کمیته‌ها در دو شهر میامی و رضوان فعالیت دارند، افزود: در کنار افتتاح پروژه‌ها و کلنگ زنی، مراسم تلاوت ده شب ده مسجد را نیز در میامی طی دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در دهه فجر شهرستان بیان دستاوردهای نظام و امید افزایی در بین مردم است، تاکید کرد: بزرگترین هدف دشمن، مأیوس کردن مردم است از سوی دیگر باید دقت داشت که مردم قدر خدمتگزاران را می‌دانند و لذا خدمت به مردم یکی از محورهای دهه فجر خواهد بود.

عزیزی با بیان اینکه مسئولان ادارات میامی فضای ایام الله دهه فجر را باشکوه‌تر برگزار کنند، گفت: دهه فجر اوج شادی ایران است چرا که اعتقاد داریم با انقلاب اسلامی ایران اسلام دوباره متولد شد.

وی با بیان اینکه اسلام در دهه فجر مبعوث شد، ابراز کرد: فضای شادی در مدارس شامل مسابقات، جوایز، کارهای فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و … در دستور کار دهه فجر باشد. از سوی دیگر یکی از مهمترین نکات در دهه فجر جهاد تبیین است که در این فضا می‌بایست اقدامات ویژه در دستور کار باشد.

امام جمعه میامی با بیان اینکه اگر یاد دهه فجر از ذهن بچه‌های امروز ایران اسلامی پاک شود، جنگ ترکیبی در فضای مجازی جای آن را می‌گیرد، بیان داشت: در ایام الله دهه فجر باید کارهای جهادی صورت دهیم تا برنامه‌های دهه فجر، قوی‌تر از هر سال برگزار شود.

عزیزی با بیان اینکه موکب ها در سطح شهرهای میامی و رضوان ایجاد شود، گفت: اوج شادی مردم ایران در دهه فجر است.

فرمانده سپاه میامی نیز در این نشست ضمن بیان اینکه در دهه بصیرت شهرستان میزبان شهدای گمنام بود که توانستیم شاهد برگزاری مراسم خوبی باشیم، گفت: در دهه فجر ۱۴۰۱ در شهرستان ده شب ده محله برنامه ریزی شده و ۵۲ برنامه شاخص انجام خواهد شد.

سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی با بیان اینکه ۱۰ قرارگاه جهاد تببین به صورت منطقه‌ای و محله‌ای در میامی ایجاد می‌شود، ابراز کرد: همزمان با روز ۱۲ بهمن با محوریت سرحدات در قرارگاه سپاه میامی در قالب اردوی جهادی مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۱۳ بهمن ماه گروه‌های جهادی در دهستان نردین و ۱۴ بهمن ماه در روستای عباس آباد استقرار خواند داشت، بیان کرد: برنامه‌های مذکور با حضور فرمانده سپاه استان سمنان برگزار می‌شود همچنین باید تاکید کرد که برنامه‌های مشابه در تمام روستاها برگزار می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.