لباس محلی و قدیمی شهرستان میامی

لباس محلی و قدیمی شهرستان میامی

میامی نیوز_شهرستان میامی به علت شرایط جغرافیایی مختلف هر قسمت از آن دارای آب و هوای متفاوتی بوده که به همین دلیل لباس های محلی آنها متفاوت می باشد.

شهرستان میامی را بیشتر بشناسیم

شهرستان میامی را بیشتر بشناسیم

میامی مرکز شهرستان میامی و یکی از شهرهای استان سمنان است.جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۴،۵۶۶ نفر بوده‌است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری می‌باشد که می‌توان شاه‌عباسی از دوران صفویه و در عمارت، آب‌انبار برجهای فراوان و کلاته‌های دزی و کلاچون و تفرجگاه سه چنار، آب پنفتنی، کوه قبله، کوه

گزارش تصویری سفر رئیس جمهور ایران به شهرستان سمنان

میامی نیوز_سید ابراهیم رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، وارد سمنان شد و از سوی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر ارتباطات وارد میامی شد

میامی نیوز_ فرماندار میامی با بیان اینکه در قالب سفر هیات دولت و دور دوم سفر رییس جمهور به استان وزیر ارتباطات وارد میامی شد، گفت: دو طرح در این سفر افتتاح می‌شود.

سفروزیرارتباطات به میامی/مطالبات گردآوری شد

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان ضمن بیان اینکه وزیر ارتباطات با عنوان وزیر معین نماینده دولت به میامی سفر خواهند داشت، ابراز داشت: خواسته‌ها و مطالبات شهرستان

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق خبر داد:
انتقال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در تعطیلات نوروز امسال

میامی نیوز_معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله این منطقه انتقال یافته است.