دفتر دکتر کاظم جلالی درمیامی افتتاح شد

به گزارش میامی نیوزـدفتر نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه با حضور دکتر کاظم جلالی، امام جمعه و مسئولان محلی در شهر میامی، افتتاح شد. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، دکتر کاظم جلالی نماینده مردم شهرستانهای میامی و شاهرود در این آیین که عصر روز جمعه برگزار شد، گفت:

کد خبر : 5031
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1390 - 19:18

به گزارش میامی نیوزـدفتر نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه با حضور دکتر کاظم جلالی، امام جمعه و مسئولان محلی در شهر میامی، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، دکتر کاظم جلالی نماینده مردم شهرستانهای میامی و شاهرود در این آیین که عصر روز جمعه برگزار شد، گفت: خدا را  شاکریم که مردم میامی با پی گیری بیش از یک دهه توانستند به آرزوی خود که همان شهرستان شدن میامی بود دست پیدا کنند.

جلالی گفت: طبق آخرین خبر حکم فرماندار شهرستان میامی زده شده است و بر طبق صحبتی که با معاون سیاسی وزیر کشوروهم استاندار داشته ایم این بوده که انتقال فرماندار شهرستان میامی به وزارت کشور درحال پی گیری هستیم.

مخبر کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی افزود: زمینی به مساحت ۳۰ هکتار جهت ساخت مجموعه اداری اختصاص یافته است و اعتباری برای راه اندازی فرمانداری میامی تخصیص یافت واین بودجه باید درسال آینده بیشتر باشد.

جلالی با تاکید بر اینکه بومی بودن فرماندار برای ما اولویت دارد، اضافه کرد: بر این نظر هستیم که کسی که در شهرستانی کار می کند باید در خدمت مردم باشد و به این امر اعتقاد ویژه داشته باشد.

وی درخصوص بخش فرومد میامی نیز گفت: امیدواریم ارتقاء بخش فرومد و ایجاد دو بخش در روستای کالپوش و ایجاد شهر درکلاته های شرقی به زودی انجام پذیرد.

جلالی با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم در خصوص کمبود آب منطقه نیز شده است، اظهار داشت: می توانیم با انتقال آب از سد کالپوش این مشکل را مرتفع کنیم.

وی همچنین گفت: با توجه به ظرفیت ۱۵میلیون متر مکعبی آب سد کالپوش باید اقدامی شود تا آب این سد را به شهر میامی  وروستاهای اطراف آورده شود.

نماینده مردم شهرستانهای میامی وشاهرود درخصوص صنعت شهرستان میامی نیز گفت: با همت خود مردم وسرمایه داران باید سعی کنیم که برای شهرکهای صنعتی منطقه سرمایه جذب کنیم.

جلالی به اتحاد مردم میامی اشاره کرده و افزود: یکی از نقاط قوت میامی اتحاد بالای آنهاست که بدون هیچ بحثی به روند توسعه خود ادامه می دهد.

وی درخصوص راه اندازی دفتر خود در این شهرگفت: امیدواریم درآینده ای نزدیک با همفکری دوستان ارتباط ما با مردم شهرستان بیشتر شود تا بتوانیم بیشتر در این دفتر و شهرستان حضور داشته باشیم.

کاظم جلالی در جواب به پرسش خبرنگار میامی نیوز درخصوص جاده نیمه رها شده میامی به جیلان پس از چند سال گفت: مطالعه این طرح به پایان رسیده است و باید عملیات اجرایی آن آغاز شود و از آنجا که اعتبارات این جاده استانی است با همکاری دکتر رهی استاندار محترم سمنان اعتباری را اختصاص و امیدواریم درسال۹۱عملیات اجرایی آن آغاز شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.