دستگاه تصفیه آب روستای فرومد به بهره برداری رسید

میامی نیوزـمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میامی گفت: در راستای توانمندی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بر اساس مطالعات انجام شده در مورد آب روستای فرومد، یک دستگاه تصفیه آب در این منطقه به بهره برداری رسید. به گزارش میامی نیوزـمحمد مهدی اصغری ظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از یک

کد خبر : 4988
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1393 - 17:04

میامی نیوزـمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میامی گفت: در راستای توانمندی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بر اساس مطالعات انجام شده در مورد آب روستای فرومد، یک دستگاه تصفیه آب در این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش میامی نیوزـمحمد مهدی اصغری ظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از یک دستگاه تصفیه آب در روستای فرومد برای یکی از مددجویان کمیته امداد گفت: در راستای توانمندی خانواده های تحت پوشش و خدمت به اهالی روستا طی مطالعات انجام شده با توجه به املاح موجود در آب فرومد ضرورت ایجاد این دستگاه در منطقه احساس شد و امروز شاهد بهره برداری این دستگاه هستیم.

وی با بیان این مطلب که ارزش دستگاه تصفیه آب بیش از شش میلیون ریال است که  بصورت تسهیلات قرض الحسنه و بلا عوض جهت خرید به مددجو مساعدت شده خاطر نشان کرد: از ویژگی های مهم این دستگاه تولید روزانه دو هزار لیتر آب تصویه شده عاری از هرگونه املاح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میامی در پایان از کلیه مسئولان محلی و مردم تقاضا کرد همکاری لازم برای اجرای اینگونه طرح ها را به عمل آورند.
 

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.