میامی آماده استقبال از مسافرین نوروزی

میامی نیوز – فرماندار شهرستان میامی با اشاره به آغاز تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی گفت: این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر زائران علی بن موسی الرضا آماده استقبال از مسافران است. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد قاضی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میامی در محل بخشداری

کد خبر : 4794
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 20:00

میامی نیوز – فرماندار شهرستان میامی با اشاره به آغاز تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی گفت: این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر زائران علی بن موسی الرضا آماده استقبال از مسافران است.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد قاضی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میامی در محل بخشداری مرکزی این شهرستان ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های موجود در بخش گردشگری این شهرستان گردشگر بیشتری را می طلبد، افزود: میزبانی از میلیون ها زائر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در طول سال که برای رفتن به مشهد از میامی عبور می کنند افتخاری بس عظیم برای مردم این خطه محسوب می شود.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مدیران و پرسنل ادارات به صورت کشیک برای رسیدگی به حوادث احتمالی و تصادفات در شهرستان حضور داشته باشند تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مسافران عزیز داشته باشیم.

فرماندار شهرستان میامی همچنین به برپایی غرفه های عرضه صنایع دستی در مناطق مختلف شهرستان اشاره داشت و افزود: در این غرفه ها که در مسیر زائران و مسافران عزیز برپا خواهد شد صنایع دستی، تولیدات کشاورزی و دامپروری و سایر محصولات منطقه عرضه می شود.

 وی به چهارشنبه آخر سال و حوادث احتمالی آن نیز اشاره داشت خاطرنشان کرد:خوشبختانه  طی سالهای گذشته مشکل خاصی در شهرستان میامی رخ نداده است و امیدواریم امسال نیز مسئولان دستگاه های اجرایی پیرامون حوادث احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی نیز در این جلسه از آمادگی ۱۱۳ کلاس برای اسکان مسافران خبرداد و افزود: تعمیرات و اقدامات لازم در فضاهای مدنظر پس از تعطیلی مدارس صورت خواهد گرفت.

عباس صائمی با بیان اینکه ۳۲ کلاس به عنوان محل اسکان ویژه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: ۹ کلاس درجه الف، ۳۸ کلاس درجه ب و ۳۴ کلاس درجه ج با تعداد۴۳ نفر عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به زائران محترم است.

وی افزود: در راستای راهنمایی مسافران نیز بنرهای مختلفی برای نصب در ورودی و خروجی شهر میامی آماده شده که با همکاری شهرداری نصب خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستانهای شاهرود و میامی نیز در این نشست از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد و افزود: این طرح در جوار امامزادگان با برپایی ایستگاه و با حضور روحانیان و کارشناسان مجرب در زمینه مذهبی و فرهنگی اجرا می شود.

سید مصطفی مجیدی با اشاره به اینکه در سطح شهرهای شاهرود و میامی امامزاده ای  نداریم و امامزادگان در روستاها هستند اذعان کرد: دو ایستگاه در این دوشهر خواهیم داشت و دو روحانی مستقر نیز در این پایگاه ها فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه های در شهر میامی، کاروانسرای میاندشت، امامزاده روستای فرومد و امامزادگان روستای حسین آباد برپا خواهد شد و در کنار این ایستگاه ها نیز پایگاهی به نام کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان نیز خواهیم داشت.

این مقام مسئول در خاتمه با بیان اینکه در زمینه اسکان مسافران نوروزی نیز اقداماتی صورت گرفته است گفت: دو منطقه استراحتگاه در منطقه زیدر و عباس آباد میامی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده شده است

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.