بیش از۵۴۰۰مسافر نوروزی درمدارس میامی اسکان یافتند

میامی نیوز_میامی – مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی از اسکان بالغ بر پنج هزار و ۴۰۰ مسافر نوروزی در قالب یک هزار خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرستان خبر داد. عباس صائمی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز افزود: شهرستان میامی افتخار دارد که همه ساله میزبان هزاران زائر حضرت علی بن

کد خبر : 5057
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 11:44

میامی نیوز_میامی – مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی از اسکان بالغ بر پنج هزار و ۴۰۰ مسافر نوروزی در قالب یک هزار خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرستان خبر داد.

عباس صائمی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز افزود: شهرستان میامی افتخار دارد که همه ساله میزبان هزاران زائر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان میامی باشد.

وی به اسکان بالغ بر پنج هزار و ۴۰۰ نفر در قالب یک هزار خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در دور اول و دوم سفرها در مدارس شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: مسافران نوروزی در ۹ آموزشگاه و در ۱۱۸ کلاس در شهر میامی و روستای ابراهیم آباد اسکان یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی همچنین با اشاره به رضایتمندی مسافران نوروزی از محل های اسکان شهرستان افزود: هنرستان کوثر به عنوان یکی محلهای اسکان به عنوان یک فضای مناسب و نمونه در سطح استان سمنان از لحاظ کلیه امکانات رفاهی ازجمله بهداشت، امکانات و تجهیزات بوده است.

صائمی کلاس های درس را دارای امکاناتی نظیر فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، حمام و سیستم سرمایشی و گرمایشی عنوان کرد و ادامه داد: در راستای تامین رفاه حال مسافران نوروزی و فرهنگیان، اکثر کلاسها اسکان مسافران نوروزی شهرستان میامی به امکانات رفاهی فوق مجهز بودند.

وی در خصوص اجرای فعالیت های فرهنگی ستاد اسکان مسافران یادآور شد: بروشورهایی با موضوعات نقشه راه های مواصلاتی شهرستان میامی و معرفی اماکن گردشگری شهرستان و استان بین مسافران توزیع شد.

این مقام مسئول، اقامه نماز جماعت در مدارس را از دیگر برنامه های فرهنگی این ستاد در ایام نوروز دانست.

صائمی در خاتمه به تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی ستاد اسکان این اداره اشاره کرد و گفت: خدمت به مهمانان نوروزی، تکریم و احترام به آنها یک ارزش است و باید این ارزش را به طرق مختلف اشاعه داد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.